Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 196
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEindelijk zullen we eens zien of de nieuwe C-classe opgewassen is tegen de 3-serie .
de enige echte commentaar sloeg op het prijskaartje maar dat zal in deze test wel geen issue zijn
Comment
-
Ik begin echt wel fan te worden van de nieuw C-klasse, niet dat het mijn liefde voor BMW overstijgt maar ik vind hem zeer knap (op het enkele details van het interieur na) en naar het schijnt heeft 'ie een zeer goed weggedrag, zeker met het 'agility pack' . Het prijskaartje is wel gepeperd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb de mijne nog altijd niet ontvangen?
normaal krijg ik hem op woensdag, en hij is vandaag ook niet toegekomen.
Hopelijk maandag zeker?
En neen, ik woon niet in de buurt van sorteercentrum in Gent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik ook niet
normaal krijg ik hem op woensdag, en hij is vandaag ook niet toegekomen.
Hopelijk maandag zeker?
En neen, ik woon niet in de buurt van sorteercentrum in Gent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk hoop uit het diepste van mijn hart dat AW er 100% naast zit met de face-lift van de SL... wat een mormel!
Dit is mijn eerste post hier, dus hallo iedereen. Ik ben Steven en ja, zoals de meeste hier met een zwak voor wagens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTspirit.com Bekijk BerichtenJuist niet! Die wagen ziet er toch fantastisch uit! ...
Dit is mijn eerste post hier, dus hallo iedereen. Ik ben Steven en ja, zoals de meeste hier met een zwak voor wagens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWelkom . Er staat wel een typfoutje in je signature, reasen = reason .
Bedankt om er mij duidelijk op te maken !
Groet
Steven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik vind de vgl test tussen de crossgolf en suzuki SX4 gewoonweg belachelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik vind de vgl test tussen de crossgolf en suzuki SX4 gewoonweg belachelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenInderdaad, zijn nu toch wel geen 2 auto's om te vergelijken.Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtende SX4 heeft dezelfde afmetingen als een golf II van heel lang geleden, die auto's zitten niet in hetzelfde segment!
de 1.6DDiS outdoor tegen de crosspole 1.4 TDI
zit je niet met een auto die anderhalve keer zo duur is!!
Comment
Comment