zo parkeer ik ook veel.. is namelijk de enige manier nog tegenwoordig om blutsen in de portieren van mijn auto, veroorzaakt door "onvoorzichtige" mede parking gebruikers naast mij, te voorkomen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
weekendKnack: column
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimsterzo parkeer ik ook veel.. is namelijk de enige manier nog tegenwoordig om blutsen in de portieren van mijn auto, veroorzaakt door "onvoorzichtige" mede parking gebruikers naast mij, te voorkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman@Frankie Loosveld: je verwoordt compleet m'n mening.
Chauffeurs die niet zelf rechtstreeks betalen voor hun auto, zijn een pest op de openbare weg. We zien dat bij ons personeel ook. De firmawagen wordt nauwelijks onderhouden, er wordt steeds hard opgetrokken bij koudstart, enz.
Maar o wee als er iemand aan hun eigen auto komt
Comment
-
wat ik wel ondervind is dat men precies graag in uw kont komt hangen als je met je bmw op het linker baanvak rijdt, precies of men wil je uitdagen en meestal zijn dit idd bestuurders van leasingwagens (vnl Passat break)...
Zet ik mij meestal gewoon rechts zonder moeilijk doen.
Wat ik wel vind is dat bmwrijders onderling heel hoffelijk zijn. Krijg (Geef) vaak voorrang van (aan) andere bmw's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelleWat ik wel vind is dat bmwrijders onderling heel hoffelijk zijn. Krijg (Geef) vaak voorrang van (aan) andere bmw's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldkijk. 1 parkeervak is voor mijnheer niet voldoende. zo'n mensen vragen gewoon om veralgemening.
Tja BMW-rijders. Ik denk vooral dat het een beetje komt omdat iedereen een BMW wel kan herkennen en zo onthou en veralgemeen je beter.
Ik zie toch vaker Audi's, Fords, ... toch vrij wild en onverantwoord over de weg scheuren. Vooral de typische firmawagens bestuurd door een netjesgeklede man maar toch weinig geduld vertonend en denkend dat hij de koning van de baan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldexcuseer, ik rijd nog steeds met een amerikaans onding rond. anderzijds ben ik natuurlijk wel het archetype van de huisjesmelker.
Edit : i mean meest gebruikte "dagelijkse kar" (met jouw wagenpark van dik een dozijn is 't niet moeilijk om elke dag iet anders te kiezen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosvelder is inmiddels een ware hiërarchie ontstaan op de baan. hoe lager 't nummertje, hoe hoffelijker de bmw-rijder tegenover z'n collega's die zich hogerop de slijm-ladder bevinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldgelukkig weet je het nog. er scheelt nog niets aan je geheugen.
'k ga trouwens wat dichter bij die parkeerplaats wonen, zonder er zelf gebruik van te hoeven maken. villaatje kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld'k heb zo een klant die z'n tweedehands 3-reeks tot 22 u op de oprit laat staan, om 'm nadien in de garage te zetten. 's morgens zet 'ie 'm terug buiten, voor hij in z'n truck stapt om de hele dag op de baan te zitten voor z'n baas. intussen heeft iedereen wel gezien dat 'ie een bmw-tje heeft.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment