Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weekendKnack: column

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zo parkeer ik ook veel.. is namelijk de enige manier nog tegenwoordig om blutsen in de portieren van mijn auto, veroorzaakt door "onvoorzichtige" mede parking gebruikers naast mij, te voorkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimster
      zo parkeer ik ook veel.. is namelijk de enige manier nog tegenwoordig om blutsen in de portieren van mijn auto, veroorzaakt door "onvoorzichtige" mede parking gebruikers naast mij, te voorkomen
      dat argument kan ik best begrijpen, maar 't blijft asociaal, boers, marginaal, m'as-tu-vu... en daar gaat het nu net over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
        @Frankie Loosveld: je verwoordt compleet m'n mening.

Chauffeurs die niet zelf rechtstreeks betalen voor hun auto, zijn een pest op de openbare weg. We zien dat bij ons personeel ook. De firmawagen wordt nauwelijks onderhouden, er wordt steeds hard opgetrokken bij koudstart, enz.
        Maar o wee als er iemand aan hun eigen auto komt
        en dit is dan geen veralgemening?

Comment

ja. net als de gangbare veralgemening dat amerikaanse auto's gebruikt worden door pooiers en criminelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
            ja. net als de gangbare veralgemening dat amerikaanse auto's gebruikt worden door pooiers en criminelen.
            En net nu jij pooier áf bent, ben je Shagoewar beginnen crossen. Dé wagen van de huisjesmelkers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              En net nu jij pooier áf bent, ben je Shagoewar beginnen crossen. Dé wagen van de huisjesmelkers.
              excuseer, ik rijd nog steeds met een amerikaans onding rond. anderzijds ben ik natuurlijk wel het archetype van de huisjesmelker.

Comment

wat ik wel ondervind is dat men precies graag in uw kont komt hangen als je met je bmw op het linker baanvak rijdt, precies of men wil je uitdagen en meestal zijn dit idd bestuurders van leasingwagens (vnl Passat break)...
                Zet ik mij meestal gewoon rechts zonder moeilijk doen.

Wat ik wel vind is dat bmwrijders onderling heel hoffelijk zijn. Krijg (Geef) vaak voorrang van (aan) andere bmw's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                  Wat ik wel vind is dat bmwrijders onderling heel hoffelijk zijn. Krijg (Geef) vaak voorrang van (aan) andere bmw's.
                  er is inmiddels een ware hiërarchie ontstaan op de baan. hoe lager 't nummertje, hoe hoffelijker de bmw-rijder tegenover z'n collega's die zich hogerop de slijm-ladder bevinden.

Comment

er is inmiddels een ware hiërarchie ontstaan op de baan. hoe lager 't nummertje, hoe hoffelijker de bmw-rijder tegenover z'n collega's die zich hogerop de slijm-ladder bevinden.

Comment

Dat is idd een veralgemening, maar dan gebruikt om een fenomeen kracht bij te zetten. Niet zozeer bedoeld als veralgemening dus

Comment

kijk. 1 parkeervak is voor mijnheer niet voldoende. zo'n mensen vragen gewoon om veralgemening.
                        Moest ik zoiets zien, zou ik dat lint van de politie naar beneden trekken en netjes achter de kofferbak spannen

Comment

kijk. 1 parkeervak is voor mijnheer niet voldoende. zo'n mensen vragen gewoon om veralgemening.
                          Je bent precies naar Sint-Niklaas geweest

Comment

Je bent precies naar Sint-Niklaas geweest
                            ja. en 'k heb niets gekregen.

ik woon daar vlakbij, oen.

Comment

Niet dat ik het goedkeur maar sommige parkeerplaatsen zijn gewoon véél te klein voor een grotere wagen. En ik werk in dienst van een grote bouwonderneming en als ik vaak zie hoe wij als ingenieurs een gegeven aantal parkeerplaatsen in een kleine ondergronde garage moeten zien te passen dan denk ik vaak: gelukkig dat ik mij daar niet elke dag moet zien in te parkeren. En dan moeten er nog van die dikke betonnen peilers instaan zodat ook het maneuvreren in meerdere pogingen moet gebeuren.

Tja BMW-rijders. Ik denk vooral dat het een beetje komt omdat iedereen een BMW wel kan herkennen en zo onthou en veralgemeen je beter.
                              Ik zie toch vaker Audi's, Fords, ... toch vrij wild en onverantwoord over de weg scheuren. Vooral de typische firmawagens bestuurd door een netjesgeklede man maar toch weinig geduld vertonend en denkend dat hij de koning van de baan is.

Comment

ik woon daar vlakbij, oen.
                                Alsof ik dat niet wist

Comment

Alsof ik dat niet wist
                                  gelukkig weet je het nog. er scheelt nog niets aan je geheugen.

'k ga trouwens wat dichter bij die parkeerplaats wonen, zonder er zelf gebruik van te hoeven maken. villaatje kopen?

Comment

excuseer, ik rijd nog steeds met een amerikaans onding rond. anderzijds ben ik natuurlijk wel het archetype van de huisjesmelker.
                                    Is de Shaggywar dan gone ? *wist ik ni*

Edit : i mean meest gebruikte "dagelijkse kar" (met jouw wagenpark van dik een dozijn is 't niet moeilijk om elke dag iet anders te kiezen )

Comment

They didn't meet gTa yet, then. Ergerlijke kontplakkers neem ik allemaal op dezelfde manier : tergend traag plaats ruimen. Of ze nu in een Bimmer 7-series rijden of een Talbot Sunbeam.

Comment

gelukkig weet je het nog. er scheelt nog niets aan je geheugen.

'k ga trouwens wat dichter bij die parkeerplaats wonen, zonder er zelf gebruik van te hoeven maken. villaatje kopen?
                                        *steekt hand op*. Hoeveel vraag je? Als je er wat afdoet, mag je zelf nog het onkruid -gratis en voor niets- van de oprit komen halen, zoveel je wilt. Het bos en aanliggende landerijen mag je nog steeds nuttigen voor privé-aangelegendheden.

Comment

'k heb zo een klant die z'n tweedehands 3-reeks tot 22 u op de oprit laat staan, om 'm nadien in de garage te zetten. 's morgens zet 'ie 'm terug buiten, voor hij in z'n truck stapt om de hele dag op de baan te zitten voor z'n baas. intussen heeft iedereen wel gezien dat 'ie een bmw-tje heeft.
                                          Er kunnen redenen genoeg zijn om dit te doen. Als je een kleine garage hebt waarbij je bijvoorbeeld niet aan de diepvries kan, is het toch normaal om je auto zo lang mogelijk buiten te laten staan... (als voorbeeld)

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X