Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
weekendKnack: column
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiWat ik wel van BMW vind, is dat het serieus overroepen wordt. Maar dat heeft vooral te maken met het feit dat ik regelmatig op AW vertoef, vermoed ik .
Serieus nu, waarom is BMW bij de AW'ers zo populair? Ik begrijp het dus niet echt goed, want er zijn zoveel mooiere, voordeligere, comfortabelere, degelijkere, beter afgewerkte, noem maar op ... wagens op de markt te verkrijgen. Het enige dat ik BMW zou kunnen toeschrijven, is dat ze bij de personenwagens het meest sportieve weggedrag geven. Maar 'k kan maar moeilijk geloven dat het enkel dà t is wat velen in BMW aanspreekt .
Waar BMW hier zo populair is...? Ik vermoed om dat het wagen een imago heeft of liever uitstraalt. Het staat mooi wanneer je hier op het forum in 'je eigen auto' kunt komen aandraven met een sjieke BMW met kleppers van velgen onder voorzien van vele nuttige en nog meer nutteloze opties.
Ga er de posts in bovenvernoemd topic maar es op na, iemand die hier een 'gewone' wagen presenteert (zonder joekels van velgen, lederen salon iod) krijgt maar bitter weinig commentaar. Iemand die een dikke bak komt promoten krijgt de meest lovende commentaren ooit gegeven. Heeft enerzijds te maken door het grote percentage rijkelui's-zoontjes die hier vertoeven, de helft heeft hoogstwaarschijnlijk nog nooit de motor van dichtbij bekeken, laat staan dat ze er kunnen aan werken. Het uiterlijk krijgt hier mijlenver voorsprong op de technische kant van de zaak, wat spijtig is voor een 'autoforum' én nog spijtiger voor de knappe koppen die hier vertoeven én wel kunnen meepraten over de technische kant van de zaak. Hoogtswaarschijnlijk ook daarom dat dit forum bij z'n Nederlandse concurent vaak wordt vernoemd als 'het velgenforum'.
Ziezo, discussier nu maar verder over waar BMW-rijders al dan niet parkeren
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusDeze post is blijkbaar al paar maanden geleden geplaatst, ik ontdek nu het topic pas en kon weer maar es niet laten mijn ongecensureerde mening te plaatsen, here we go.
Waar BMW hier zo populair is...? Ik vermoed om dat het wagen een imago heeft of liever uitstraalt. Het staat mooi wanneer je hier op het forum in 'je eigen auto' kunt komen aandraven met een sjieke BMW met kleppers van velgen onder voorzien van vele nuttige en nog meer nutteloze opties.
Ga er de posts in bovenvernoemd topic maar es op na, iemand die hier een 'gewone' wagen presenteert (zonder joekels van velgen, lederen salon iod) krijgt maar bitter weinig commentaar. Iemand die een dikke bak komt promoten krijgt de meest lovende commentaren ooit gegeven. Heeft enerzijds te maken door het grote percentage rijkelui's-zoontjes die hier vertoeven, de helft heeft hoogstwaarschijnlijk nog nooit de motor van dichtbij bekeken, laat staan dat ze er kunnen aan werken. Het uiterlijk krijgt hier mijlenver voorsprong op de technische kant van de zaak, wat spijtig is voor een 'autoforum' én nog spijtiger voor de knappe koppen die hier vertoeven én wel kunnen meepraten over de technische kant van de zaak. Hoogtswaarschijnlijk ook daarom dat dit forum bij z'n Nederlandse concurent vaak wordt vernoemd als 'het velgenforum'.
Ziezo, discussier nu maar verder over waar BMW-rijders al dan niet parkeren
Grtz
Comment
Comment