AutoWereld nummer 153
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 153
Collapse
X
-
fieuw, juist de laatste nr. 152 nog kunnen pakken...
Als Mr. Alain dit leest: ik (m'n pa eigenlijk) heb een abonnement en heb dus geen AW 152 ontvangen! normaal gezien krijg ik het altijd op tijd maar nu heb ik nix gekregen!2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik ben zeer benieuwd naar de testresultaten van de Jaguar. Ik ben gisteren in Wilrijk gepasserd, en ben even een bezoekje gaan brengen aan Jaguar Antwerp.
Ik ben er zeer vriendelijk ontvangen, en heb een mooie rondleiding door de showroom gekregen. Ze stelden me zelfs voor om donderdag 15/09 naar de 'Jaguar Night' te komen met de voorstelling van de XJ Diesel. Ik heb spijtig genoeg moeten passen, aangezien ik op tijd mijn bedje in ga om de dag nadien naar de IAA te gaan.
Ik ga wel eens een afspraak maken om eens een testrit te doen.
Ook zou ik een uitnodiging krijgen voor de XK. Ik heb de verkoper gezegd dat mijn schoonvader geïnteresseerd is (wat effectief zo is...). Ik ben eens benieuwd of ze hun beloftes nakomen...
De lekkerste Jaguar die in de showroom stond was een zwarte XJR...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk ben zeer benieuwd naar de testresultaten van de Jaguar. Ik ben gisteren in Wilrijk gepasserd, en ben even een bezoekje gaan brengen aan Jaguar Antwerp.
Ik ben er zeer vriendelijk ontvangen, en heb een mooie rondleiding door de showroom gekregen. Ze stelden me zelfs voor om donderdag 15/09 naar de 'Jaguar Night' te komen met de voorstelling van de XJ Diesel. Ik heb spijtig genoeg moeten passen, aangezien ik op tijd mijn bedje in ga om de dag nadien naar de IAA te gaan.
Ook zou ik een uitnodiging krijgen voor de XK. Ik heb de verkoper gezegd dat mijn schoonvader geïnteresseerd is (wat effectief zo is...). Ik ben eens benieuwd of ze hun beloftes nakomen...
De lekkerste Jaguar die in de showroom stond was een zwarte XJR...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk ben zeer benieuwd naar de testresultaten van de Jaguar. Ik ben gisteren in Wilrijk gepasserd, en ben even een bezoekje gaan brengen aan Jaguar Antwerp.
De lekkerste Jaguar die in de showroom stond was een zwarte XJR...
Zal waarschijnlijk wel aan het leeftijdsverschil liggen. Die mensen bekeken mij maar raar en met een blik van: wat zoek jij hier, kom scheer je weg! En het was niet dat ik er niet op gekleed was... Twas echt zo kei hard uit de hoogte doen tegenover mij
Waarschijnlijk rijd die verkoper dan zelf nog rond met een ford fiesta ofzo
*lozers*
Comment
-
Verd**ie..., ik was van vandaag alweer te laat om de nieuwe Autowereld gaan te halen. Ik ben nochtans zeer nieuwsgierig naar de meetwaarden van de prestaties van de Jaguar XJ Diesel. Wil iemand mij die effe verklappen, zodat ik niet moet wachten tot morgen...
Ik dank jullie bij voorbaat...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPTopsnelheid: 225
0-100: 8.2
0-400: 15.6
0-1000: 29.1
50-90: 3.9
90-120: 3.5
OO 00 OO
Comment
-
D*mn, dan moet ik nog wachten tot volgende week. Dan zal er een gedetailleerde test gepubliceerd worden in de Autogids.
Ik ben echt benieuwd naar deze cijfers. Deze Jaguar is al sinds jaar en dag mijn droomwagen. Door deze dieselmotor komt deze wagen binnen de mogelijkheden voor een eventueel volgende wagen. Ik droom er nu al van...
Ik ben eergisteren eens bij Jaguar Antwerp binnengelopen. Daar beweerde de verkoper dat de XJ sneller zou zijn dan de S omdat de XJ lichter is door de aluminium carrosserie...
Ik ben zeer benieuwd...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBD*mn, dan moet ik nog wachten tot volgende week. Dan zal er een gedetailleerde test gepubliceerd worden in de Autogids.
Ik ben echt benieuwd naar deze cijfers. Deze Jaguar is al sinds jaar en dag mijn droomwagen. Door deze dieselmotor komt deze wagen binnen de mogelijkheden voor een eventueel volgende wagen. Ik droom er nu al van...
Ik ben eergisteren eens bij Jaguar Antwerp binnengelopen. Daar beweerde de verkoper dat de XJ sneller zou zijn dan de S omdat de XJ lichter is door de aluminium carrosserie...
Ik ben zeer benieuwd...
Comment
Comment