ik heb sinds 2 maanden geen abonnement meer en koop em alleen nog als er goeie vergelijkende tests en nieuwe tests instaan. Kvind het nu niet het geval, en langs den andere kant al wat in AW is hier al uitvoerig bekeken en gelezen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 153
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPTopsnelheid: 225
0-100: 8.2
0-400: 15.6
0-1000: 29.1
50-90: 3.9
90-120: 3.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk ben er ook van overtuigd dat de Jaguar XJ 2.7d geen traag katje zal zijn...
Ik verheug mij op een testrit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBD*mn, dan moet ik nog wachten tot volgende week. Dan zal er een gedetailleerde test gepubliceerd worden in de Autogids.
Ik ben echt benieuwd naar deze cijfers. Deze Jaguar is al sinds jaar en dag mijn droomwagen. Door deze dieselmotor komt deze wagen binnen de mogelijkheden voor een eventueel volgende wagen. Ik droom er nu al van...
Ik ben eergisteren eens bij Jaguar Antwerp binnengelopen. Daar beweerde de verkoper dat de XJ sneller zou zijn dan de S omdat de XJ lichter is door de aluminium carrosserie...
Ik ben zeer benieuwd...
Ze schreven dat de XJ D in optrekken 0,4 seconden trager is dan een 730d of een (nieuwe !) S320 CDI, maar wel 1 seconde sneller dan de Phaeton.
In hernemingen klopt hij ze allemaal door z'n aluminium constructie.
Normaalgezien gingen we vanavond ook naar concert annex XJ D presentatie in Zuienkerke, maar dan lukt het niet meer om morgen op tijd in Frankfurt te zijn ... Onze testrit is in elk geval al gereserveerd !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
In de detailtest van de Peugeot 307cc zegt men dat de lichtunits achteraan uit LED's bestaan.
1 of 2 AW edities geleden stond er ook een 307cc (kort getest) en stond bij de minpunten net dat hij over imitatie-ledlichten beschikt met een geperforeerde plaat die het dus laat uitschijnen alsof.
Ja jongens, wat gaat het nu worden...
Comment
Comment