Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Motor en Sport (nederlandstalig)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto Motor en Sport (nederlandstalig)

WP sport media, de dochter van het Nederlands - Belgische WPG uitgevers zal simultaan het magazine Auto Motor und Sport in België en Nederland lanceren. In beide landen wordt er gemikt op een doelpubliek van 4,5 miljoen volwassenen. Het is een nederlandstalige versie van het oerdegelijke duitse magazine. Het is geen vertaling, maar een format. Het magazine zal hier begeleid worden door een 12 man sterke redactie die de basis zullen vormen voor 100% objectieve tests en meetverslagen van elk nieuw model, koopadviezen, ... .

Hoofdredacteur wordt Bas Heideman.

Interessant nieuws, ik ben alvast zeer benieuwd. Alleen verwacht ik toch nog wel eventjes vast te blijven houden aan de oerdegelijke duitse versie.

Bron: CVnews (19september)

dat zou wel eens het eerste blad kunnen zijn waar ik me ga op abonneren. De Duitse versie lees ik nu wel niet, omdat mijn Duits niet sterk genoeg is om alles te begrijpen.

Wanneer wordt hij hier gelanceerd? Ideetjes van eventuele prijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
      WP sport media, de dochter van het Nederlands - Belgische WPG uitgevers zal simultaan het magazine Auto Motor und Sport in België en Nederland lanceren. In beide landen wordt er gemikt op een doelpubliek van 4,5 miljoen volwassenen. Het is een nederlandstalige versie van het oerdegelijke duitse magazine. Het is geen vertaling, maar een format. Het magazine zal hier begeleid worden door een 12 man sterke redactie die de basis zullen vormen voor 100% objectieve tests en meetverslagen van elk nieuw model, koopadviezen, ... .

Hoofdredacteur wordt Bas Heideman.

Interessant nieuws, ik ben alvast zeer benieuwd. Alleen verwacht ik toch nog wel eventjes vast te blijven houden aan de oerdegelijke duitse versie.

Bron: CVnews (19september)
      Goed nieuws, ik hoop alleen maar dat ze niet de hoeveelheid reclame en zever gaan overnemen als in de Duitse...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
        dat zou wel eens het eerste blad kunnen zijn waar ik me ga op abonneren. De Duitse versie lees ik nu wel niet, omdat mijn Duits niet sterk genoeg is om alles te begrijpen.

Wanneer wordt hij hier gelanceerd? Ideetjes van eventuele prijs?
        Geen idee, daar heb ik geen zicht op. Ik verwacht dat de prijs vergelijkbaar zal zijn met wat het Duitse magazien nu in Duitsland kost, om niet in elkaars vaarwater te komen.

Dit zal dan de 22ste internationele licentie zijn die Auto, Motor und Sport afgeeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
          Geen idee, daar heb ik geen zicht op. Ik verwacht dat de prijs vergelijkbaar zal zijn met wat het Duitse magazien nu in Duitsland kost, om niet in elkaars vaarwater te komen.

Dit zal dan de 22ste internationele licentie zijn die Auto, Motor und Sport afgeeft.
          Maar Autowereld heeft/had toch een voorrecht om copyright van AMS te negeren, dat vervalt dan toch veronderstel ik...

Comment

Comment

Hmmm en vanaf wanneer zou het eerste nummer dan beschikbaar zijn? Lijkt me wel interessant... Als het nummer van AMS dat hier dan verschijnt even dik is als de duitse versie is de kans groot dat ik m'n oude vertrouwde AW inruil

Comment

Ik heb mij alvast een proefabonnementje besteld

Comment

Ik heb gisteren reeds het eerste nummer in de winkel zien liggen. Het tweede nummer verschijnt op 1 oktober met een grote Europese test van verschillende modellen (o.a. Alfa 159).

Comment

ben me daarnet het eerste nummer gaan halen. Het ziet er zeer goed uit op het eerste zicht. Simpele layout, maar toch wel doeltreffend.

Deze middag eens lezen, en mijn bevindingen komen geven van het geleverde schrijfwerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                      ben me daarnet het eerste nummer gaan halen. Het ziet er zeer goed uit op het eerste zicht. Simpele layout, maar toch wel doeltreffend.

Deze middag eens lezen, en mijn bevindingen komen geven van het geleverde schrijfwerk
                      Enne, enne, enne, enne? Ik heb vandaag gekeken in de krantenwinkel maar alleen de oude vertrouwde duitse versie lag er

Comment

heb het vandaag gelezen en vind het maar zozo, en vindt dat he tnogal heel veel gelijkenissen heeft met Car Review dat anders hollands boekje...
                        wel paar goede reportages zoals de test met de Bugatti Veyron.

Comment

Ik koop al 4 jaar de duistse versie zelfs al is mijn duits niet echt schitterend maar ik vind het wel het beste autoboekske op de markt. Ik denk niet dat de nederlanse versie aan de duistse zal kunnen tippen. Ik ga hem toch eens uitproberen.

Comment

Heb thuis nog enkele Duitse versies liggen.
                            Had nog een klein week geleden in Nederlandse versie zien liggen in de rekken en was meteen verrast!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                              Enne, enne, enne, enne? Ik heb vandaag gekeken in de krantenwinkel maar alleen de oude vertrouwde duitse versie lag er

ik vind het leuk en vlot geschreven. Belangrijk pluspunt is dat ze echt kritisch blijven, en zeer objectief schrijven.

Kortom, ik ga me abonneren voor dit boek

Comment

Ziet er een leuk nummer uit. Kwaliteitsvol papier, mooie lay-out en goede artikels. Valt op dat het niet 'proppensvol' artikeltjes steekt met van elk een beetje, maar wel een mindere hoeveelheid die daarentegen diepgaander zijn. Positieve zaak.

Eerst nog even wat door m'n nieuwe AW spitten en dan koop ik wss nog wel eens die AMeS.

Comment

Wel, ik stond vandaag bij de lokale krantenboer en ik ging oorspronkelijk voor de nieuwe AW. Vlak ernaast stond de één week oude AMS. Na die ook wat doorbladert te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en mij die AMS meegenomen...

Qua artikels is het inhoudelijk een pak boeiender dan Aw magazine. Tests, vlot afgewisseld met nieuws en interviews. Daar waar AW zich eigenlijk meer toespitst op eerste tests & detailtests, ben je er ook veel vlugger doorgelezen. Ook de subjectiviteit van de redactie steekt men niet onder stoelen of banken, zo heb ik het gevoel. In AMS probeert men veel neutraler paden te bewandelen en vult men de artikels ook met interessante weetjes.

Ik koop me de nieuwe AW nog wel, maar eerst de AMS wat doorlezen.

Comment

Working...
                                  X