Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 154

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Was het vergeten dat er al een nieuwe was en dan ga ik hem straks halen want de winkel is nog niet open.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx
      Was het vergeten dat er al een nieuwe was en dan ga ik hem straks halen want de winkel is nog niet open.
      Een krantenwinkel nog niet open om 9:04 ?? Ik moet de eerste nog tegenkomen
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik ga straks men laatse cheque omwisselen in een AW. Blijkbaar hebben ze abonnementen genoeg, want ze hebben mij geen brief gestuurd om te verlengen...
        Is dat service?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thompson
          Had dit ook gezien. zitten die daar te slapen ??

Maar dit interieur was beter van kwaliteit dan het nieuwe nu. Niet goed bezig op dat vlak
          niet waar, het E90-interieur is zeer goed afgewerkt, 't is evenredig met dat van de E46...

dit terzijde uiteraard.
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Leuk nummer, volgend nummer blijkbaar Quattro-DVD!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
              Ik ga straks men laatse cheque omwisselen in een AW. Blijkbaar hebben ze abonnementen genoeg, want ze hebben mij geen brief gestuurd om te verlengen...
              Is dat service?
              Als zij u 12 cheques opsturen dan kunnen zij toch niet weten wanneer jij die cheques gaat gebruiken? Misschien spreid jij de uitgave ervan wel over een jaar of 3...

Of zijn de cheques op de een of andere manier geindividualiseerd?

Den Billie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                Als zij u 12 cheques opsturen dan kunnen zij toch niet weten wanneer jij die cheques gaat gebruiken? Misschien spreid jij de uitgave ervan wel over een jaar of 3...

Of zijn de cheques op de een of andere manier geindividualiseerd?

Den Billie.
                De cheques blijven zo'n 2 maanden langer geldig. iets langer dan een jaar dus, gewoon voor als je geen zin hebt om die te nemen of je bent op vakantie dat je een kan overslaan.

Maar vorig jaar hebben ze mij op tijd een brief gestuurd voor te verlengen, en ik heb dat ook gedaan. Maar nu plots niet.

Comment

AW, eerste test van de nieuwe Punto:

Ik viel bijna van m'n stoel toen ik in de technische fiche zag staan bij remmen: schijven/trommels !

Op enkele foto's die ik al gezien heb op italiaspeed merk ik toch wel duidelijk schijven rondom op...

Comment

sorry dak zaag

ma staat er nu iets in voor het volgende nummer

Comment

Als student of docent kan je beter profiteren van de kortingen die J&M (Jongeren & Media) aanbieden.

Dit zijn hun prijzen voor Autowereld:

Omschrijving Kioskprijs Korting J&M prijs
                      12 m = 24 nrs. 78 euro -37% 49 euro
                      24 m = 48 nrs. 156 euro -48% 80 euro

Voor andere tijdschriften, kranten, e.d. kan je best even hun site raadplegen.

www.jem.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                        Als student of docent kan je beter profiteren van de kortingen die J&M (Jongeren & Media) aanbieden.

Dit zijn hun prijzen voor Autowereld:

Omschrijving Kioskprijs Korting J&M prijs
                        12 m = 24 nrs. 78 euro -37% 49 euro
                        24 m = 48 nrs. 156 euro -48% 80 euro

Voor andere tijdschriften, kranten, e.d. kan je best even hun site raadplegen.

www.jem.be
                        Idd, heb via dat spel ook BIZZ genomen vorig jaar, prijs is voordelig

Boekske is maar mottig, ma bon

Comment

Working...
                        X