Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga straks men laatse cheque omwisselen in een AW. Blijkbaar hebben ze abonnementen genoeg, want ze hebben mij geen brief gestuurd om te verlengen...
Is dat service?
Ik ga straks men laatse cheque omwisselen in een AW. Blijkbaar hebben ze abonnementen genoeg, want ze hebben mij geen brief gestuurd om te verlengen...
Is dat service?
Als zij u 12 cheques opsturen dan kunnen zij toch niet weten wanneer jij die cheques gaat gebruiken? Misschien spreid jij de uitgave ervan wel over een jaar of 3...
Of zijn de cheques op de een of andere manier geindividualiseerd?
Als zij u 12 cheques opsturen dan kunnen zij toch niet weten wanneer jij die cheques gaat gebruiken? Misschien spreid jij de uitgave ervan wel over een jaar of 3...
Of zijn de cheques op de een of andere manier geindividualiseerd?
Den Billie.
De cheques blijven zo'n 2 maanden langer geldig. iets langer dan een jaar dus, gewoon voor als je geen zin hebt om die te nemen of je bent op vakantie dat je een kan overslaan.
Maar vorig jaar hebben ze mij op tijd een brief gestuurd voor te verlengen, en ik heb dat ook gedaan. Maar nu plots niet.
Comment