Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die ziet er bij als die zo zit verpakt in iets platiekerigs
K'heb hem net gehaald, redelijk interessant op het eerste zicht. Ga sebiet de dvd eens bekijken.
als ik zo hoor heeft niemand van de rest die hier post een abonnement dus zullen we wat langer moeten wachten, doordat er een DVD bijzit duurt het mss langer bij de post, eens aan Turboman vragen
als ik zo hoor heeft niemand van de rest die hier post een abonnement dus zullen we wat langer moeten wachten, doordat er een DVD bijzit duurt het mss langer bij de post, eens aan Turboman vragen
Dat geloof je toch zelf niet?
Soms blijven de autoweekmagazine's van 'n abo ook lang achter als er niets bijzit.
Soms blijven de autoweekmagazine's van 'n abo ook lang achter als er niets bijzit.
er is een kans, maar ze hebben mij geleerd dat wanneer mensen heel zenuwachtig en gestresseerd zijn om een of andere reden, dat je ze dan moet gerusstellen .
en voor mij is het de eerste keer dat niet aangekomen is
er is een kans, maar ze hebben mij geleerd dat wanneer mensen heel zenuwachtig en gestresseerd zijn om een of andere reden, dat je ze dan moet gerusstellen .
en voor mij is het de eerste keer dat niet aangekomen is
Ik ben van mijn stress af, heb men schooljaar met glans doorsstaan dus kan ik nu van men vakantie genieten.
Owja, morge haal ik dat boekje, mss ben'k nog eerder dan jullie
Comment