Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 199

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW 199

Vandaag zat hij in de bus

Met oa:

-Jeep wrangler
    -A4 cab vs 330d cab
    -Porsche 911 Turbo vs Cayenne Turbo
    -Ferrari gamma test
    -stamvaders 308GTS vs F430 Spider
    -Saab 99 turbo (jong geweld)

ik had hem gisteren al
    snel even zitten doorbladeren en ziet er weer een leuk nummer uit

gaat nr 200 e specialleke worden?

Comment

ja dat staat bij wereld op wielen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

gaat nr 200 e specialleke worden?
        Maserati granturismo , mercedes SLR roadster,Aston martin V8 vantage roadster, Rolls-Royce phantom drophead coupé, audi R8 vs. Porsche 911 Carrera 4S, retrotest Carrera GT ( ) , Lamborghini LM002 ( )

alvast een gelukkige verjaardag toegewenst aan AW

Comment

Dat vraagt om een verjaardags event op circuit Zolder!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
            Lamborghini LM002 ( )
            was die al niet eens aan bod gekomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
              Maserati granturismo , mercedes SLR roadster,Aston martin V8 vantage roadster, Rolls-Royce phantom drophead coupé, audi R8 vs. Porsche 911 Carrera 4S, retrotest Carrera GT ( ) , Lamborghini LM002 ( )

alvast een gelukkige verjaardag toegewenst aan AW

Gewoon een paar exclusieve wagens getest? Niets dubbeldik nummer of één of ander extraatje voor de lezers? Pfff, dan moet ik hem niet. In Top Gear lees je genoeg tests van zeer exclusieve wagens.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                Gewoon een paar exclusieve wagens getest? Niets dubbeldik nummer of één of ander extraatje voor de lezers? Pfff, dan moet ik hem niet. In Top Gear lees je genoeg tests van zeer exclusieve wagens.
                Top gear is dan ook 2 keer zo duur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  was die al niet eens aan bod gekomen?
                  ik zout me god ni weten maar ik vind het niet erg als AW hem nog eens test , ze noemen zoiets "een dubbeltest"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    als je dat album niet wilt zou ik niet weten waarom je andere albums van Autowereld wel zou willen maarja
                    tenzij er een auto in staat die je echt mooi vind of waar je geinteresseerd voor bent om te kopen, ik moet wel toegeven dat , wanneer ik de specifieke dingen over een auto wil weten, een ander magazine raadpleeg waar ze nog andere dingen zeggen dan de fabrieksopgaven.
                    Last edited by ; 27/07/2007, 01:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                      Top gear is dan ook 2 keer zo duur
                      5,95 €. AW is 3,50 € zeker?
                      Enfin, er staat gewoon twee keer zoveel in TG ook + het verschijnt maar 12 keer per jaar, dus komt het goedkoper uit.
                      Ik heb mij trouwens net een abonnement van twee jaar op dat boekje genomen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

ik neem op AW ook alleen maar abo's van 2jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                          ik neem op AW ook alleen maar abo's van 2jaar
                          Had ik ook, maar als je van boekje wisselt, geniet je meer voordelen. Mss dat ik binnen twee jaar een abonnement neem op AG (of mss nog eens AW). Bij zulke abonnementen, geven ze toch dikwijls leuke cadeaus.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Dat vraagt om een verjaardags event op circuit Zolder!
                            Voor het forum die rond dit boekje onstaan is ja!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

zever gezever.

koop ik dit nummer speciaal omdat er in nummer 198 staat dat er een dubbeltest instaat, van de mondeo en de passat.
                              ja niks nougabolen

Zelfs geen lijntje tekst met uitleg waarom niet. kHad beter de autogids gekocht

Comment

Die test 911 Turbo vs Cayenne Turbo trekt werkelijk op niets vind ik!

De vorige test van deze soort (Cherokee, M5, 3 MPS en Zafira) viel nog lichtjes mee, maar wanneer ze de 911 op terreincapaciteiten gaan meten onder het motto "het heeft 4-wiel aandrijving", dan volg ik toch niet meer hoor!

Comment

In de test met de 330d Cabrio en de A4 3.0 TDI Cabrio zeggen ze iets van "deze twee V6-diesels..."

Comment

Foutje in de Ferrari test, ze zeggen meermaals dat de 599 een 7 liter heeft, dat moet dus een 5,99 liter zijn. 6 liter dus

Comment

Er staat in de test van de twee diesel-cabrio's dat de audi over een roetfilter beschikt en de BMW niet , soms denk ik, wat voor knoeiers schrijven dit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                        Die test 911 Turbo vs Cayenne Turbo trekt werkelijk op niets vind ik!

De vorige test van deze soort (Cherokee, M5, 3 MPS en Zafira) viel nog lichtjes mee, maar wanneer ze de 911 op terreincapaciteiten gaan meten onder het motto "het heeft 4-wiel aandrijving", dan volg ik toch niet meer hoor!
                                        In die tabellen zijn ook enorm veel gegevens omgewisseld, bv dat de bodemvrijheid van de 911 groter is dan die van de Cayenne, enz...

Comment

Working...
                                        X