Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 199

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Foutje in de Ferrari test, ze zeggen meermaals dat de 599 een 7 liter heeft, dat moet dus een 5,99 liter zijn. 6 liter dus
    Idd, mijn vader was het aant lezen en hij zei het hardop : 7L. Ik dacht dat kan niet , daarom noemt hij ook 599 (6L/5.99L).

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    In die tabellen zijn ook enorm veel gegevens omgewisseld, bv dat de bodemvrijheid van de 911 groter is dan die van de Cayenne, enz...
    Er worden met de tabellen in het algemeen veel fouten gemaakt, hoeveel ik er al niet gevonden heb , soms vraag ik mij af : herlezen die mannen wel wat ze geschreven hebben? . In dit nummer, bij de Scaglietti staat er dat hij 0-100 in 4,8 sec doet => moet 4,3 zijn als ik mij niet vergis .
    Last edited by ; 09/08/2007, 11:30.

Comment

Dubbel, forum haperde gelijk ne gek .
      Last edited by ; 09/08/2007, 11:36.

Comment

Dubbel, forum haperde gelijk ne gek .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
          Idd, mijn vader was het aant lezen en hij zei het hardop : 7L. Ik dacht dat kan niet , daarom noemt hij ook 599 (6L/5.99L).

Er worden met de tabellen in het algemeen veel fouten gemaakt, hoeveel ik er al niet gevonden heb , soms vraag ik mij af : herlezen die mannen wel wat ze geschreven hebben? . In dit nummer, bij de Scaglietti staat er dat hij 0-100 in 4,8 sec doet => moet 4,3 zijn als ik mij niet vergis .
          4.2

Comment

Ferrari F430 en 612 verouderd? Een Gallardo is ouder dan een F430...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Foutje in de Ferrari test, ze zeggen meermaals dat de 599 een 7 liter heeft, dat moet dus een 5,99 liter zijn. 6 liter dus
              autowereld heeft ook geheime informatie over ferrari want ze hebben het ook over een 699 terwijl ik daar nog niet van gehoord heb, het zijn kleine foutjes maar het is in mijn ogen heel slecht voor hun imago, is er dan niemand die de geschreven tekst en gegevens even nacheckt?

Comment

nog een fout, op pagina 9 staat er iets van de Mercedes C63 AMG.

Daarin staat dat een M3 5.2sec. nodig heeft voor 0 naar 100km/u
                Dat moet 4.8 sec. zijn.(tenzij ze het nog steeds over de oude hebben)

Comment

pk per liter van de porsche cayenne en van 911 zijn omgekeerd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Ja dus just, dat had ik ook gezien!!! Volgens mij lezen die mannen da nooit na wat ze geschreven hebben.

Comment

in een ander boekje zou je zo'n kemels van fouten nooit of zelden zien, een of 2 keer alles nakijken duurt een halfuurtje en is veel beter om te lezen en voor de reputatie, een autoboekske waar de autotypes verkeerd zijn, er veel schrijffouten zijn en de technische gegevens niet kloppen geeft niet echt een goede indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                        Ja dus just, dat had ik ook gezien!!! Volgens mij lezen die mannen da nooit na wat ze geschreven hebben.
                        Ja...

In hetzelfde boekje staat een artikel over de E92 M3, en daar staat het wel juist.Iemand die het niet weet dat het 4.8 moet zijn die gaat het nog steeds niet zeker weten door autowereld te kopen...

Zouden de mensen van autowereld dit eigenlijk lezen en weten dat er fouten in stonden/staan.?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                          in een ander boekje zou je zo'n kemels van fouten nooit of zelden zien, een of 2 keer alles nakijken duurt een halfuurtje en is veel beter om te lezen en voor de reputatie, een autoboekske waar de autotypes verkeerd zijn, er veel schrijffouten zijn en de technische gegevens niet kloppen geeft niet echt een goede indruk.
                          vooral dat, waarom koop je anders een autoboekje? Ik kan begrijpen dat er soms eens een fout in staat, maar nu staan er toch wel veel in...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                            Ferrari F430 en 612 verouderd? Een Gallardo is ouder dan een F430...
                            Echt hè, gewoon belachelijk...

Comment

Ik dacht eerst dat ze de oude M3 bedoelden, dan zou het misschien WEL knoppen.

Comment

Edit...
                                Last edited by ; 16/08/2007, 00:40.

Comment

op pagina 59 over de Ferrari's zeggen ze onder 'rijgedrag' iets over de '699'

Over welk model zouden ze het hebben??

Comment

op pagina 59 over de Ferrari's zeggen ze onder 'rijgedrag' iets over de '699'

Over welk model zouden ze het hebben??

Comment

Working...
                                    X