Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Jupke: ga gewon naar de krantenwinkel en betaal €5.95 en u heeft AW 155 en de DVD
@Rabbit: Net als de vorige DVD's (Ferrari, Porsche, Mercedes) een reportage over de geschiedenis van het merk. Bij Audi zal het vooral gaan om de 25 jaar quattro
@Jente: Pas donderdag ligt de nieuwe AW en de bijhorende DVD in de winkel. Hoe heeft u hem dan al gezien?
@Jupke: ga gewon naar de krantenwinkel en betaal €5.95 en u heeft AW 155 en de DVD
@Rabbit: Net als de vorige DVD's (Ferrari, Porsche, Mercedes) een reportage over de geschiedenis van het merk. Bij Audi zal het vooral gaan om de 25 jaar quattro
@Jente: Pas donderdag ligt de nieuwe AW en de bijhorende DVD in de winkel. Hoe heeft u hem dan al gezien?
Staan er veel beelden op van de RS'en? Dat wil ik zien.
ik heb een abonnement en dan krijgt ge nen brief, zodanig dat je die dvd eerder kan krijgen . Ik had die vorige donderdag al.
Weer veel racegeschiendenis zeker? Ik heb enkel die DVD van Ferrari gezien, en die viel mij eigenlijk zwaar tegen. Mijn interesse in auto's is groot, maar wedstrijden interesseren mij een pak minder. Ik heb om die reden dan ook de DVD niet besteld.
Comment