Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aw 156

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aw 156

vanaf morgen in de winkel
    ziet er wel goed uit denk ik

De test van de Z06 zie ik wel zitten!

Comment

Die fünfers met x-drive interesseren me wel.

Comment

Weer zo'n saaie vierkamp!

Pfff, Audi-DVD gemist

Comment

de autogids is dubbel zo goed en meer waar voor je geld. Ik vind dat in Autowereld veel te veel reclame instaat. Er zijn genoeg alternatieven ze
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
            de autogids is dubbel zo goed en meer waar voor je geld. Ik vind dat in Autowereld veel te veel reclame instaat. Er zijn genoeg alternatieven ze

Als jij 't zegt ...

Comment

Ziet er wel goed uit

Porsche
              5 Reeks
              Hummer

Wat wil een mens nog meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                Ziet er wel goed uit

Porsche
                5 Reeks
                Hummer

Wat wil een mens nog meer?

iets van mercedes en heel 't feest was compleet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
                  iets van mercedes en heel 't feest was compleet
                  Die staan altijd al in de prijzenkatern (met het grootste stuk voo hun ongeveer)

Neen dit nummer zegt me echt wel iets.

Hopelijk zit het morgen in de bus é.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                    Die staan altijd al in de prijzenkatern (met het grootste stuk voo hun ongeveer)

Neen dit nummer zegt me echt wel iets.

Hopelijk zit het morgen in de bus é.
                    Bij mij stak et daarstrak al in de bus[img]images/icons/icon10.gif[/img]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jente
                      Bij mij stak et daarstrak al in de bus[img]images/icons/icon10.gif[/img]
                      werkt nie!

Comment

zou het kunnen dat ik nog steeds niets van autowereld gezien heb (brief, e-mail, magazine)? Ik ben sinds ongeveer deze periode vorig jaar geabonneerd maar heb niets meer in de bus gezien sinds nr154 (buiten de dvd van Audi dan die ik apart had besteld)
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

volgens mij staar er weer niet in wat er volgend nummer zal zijn
                          in aw 154 ook al niet

Comment

Weet er iemand welke promotie er bij volgend nummer gaat gegeven worden bij aanschaf van een abo? Da schaalmodel vinnek nie echt interessant.

Comment

Moet je nu iets weten, ik was zaterdag op mijn gemakske dit boekje aan het lezen. Opeens kom ik aan het artikel over de dunlop drivers cup. Ik dacht, leuk daar was ik ook. Alleen spijtig dat ik op het eerste gezicht niet bij op de foto's sta.

Ik lees het artikel door en wil het boekje wegleggen daarna wanneer mijn oog valt op de schoen van die wazige karter bovenaan de bladzijde. Ik ga nog eens goed kijken en ja hoor, dat ben ik

'k zal het morgen eens inscannen (tenzij er vandaag iemand tijf heeft om dat te doen ... )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                Moet je nu iets weten, ik was zaterdag op mijn gemakske dit boekje aan het lezen. Opeens kom ik aan het artikel over de dunlop drivers cup. Ik dacht, leuk daar was ik ook. Alleen spijtig dat ik op het eerste gezicht niet bij op de foto's sta.

Ik lees het artikel door en wil het boekje wegleggen daarna wanneer mijn oog valt op de schoen van die wazige karter bovenaan de bladzijde. Ik ga nog eens goed kijken en ja hoor, dat ben ik

'k zal het morgen eens inscannen (tenzij er vandaag iemand tijf heeft om dat te doen ... )

Oke ik weet het het is heel wazig, maar toch ben ik het

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                X