Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zou het kunnen dat ik nog steeds niets van autowereld gezien heb (brief, e-mail, magazine)? Ik ben sinds ongeveer deze periode vorig jaar geabonneerd maar heb niets meer in de bus gezien sinds nr154 (buiten de dvd van Audi dan die ik apart had besteld)
Moet je nu iets weten, ik was zaterdag op mijn gemakske dit boekje aan het lezen. Opeens kom ik aan het artikel over de dunlop drivers cup. Ik dacht, leuk daar was ik ook. Alleen spijtig dat ik op het eerste gezicht niet bij op de foto's sta.
Ik lees het artikel door en wil het boekje wegleggen daarna wanneer mijn oog valt op de schoen van die wazige karter bovenaan de bladzijde. Ik ga nog eens goed kijken en ja hoor, dat ben ik
'k zal het morgen eens inscannen (tenzij er vandaag iemand tijf heeft om dat te doen ... )
Moet je nu iets weten, ik was zaterdag op mijn gemakske dit boekje aan het lezen. Opeens kom ik aan het artikel over de dunlop drivers cup. Ik dacht, leuk daar was ik ook. Alleen spijtig dat ik op het eerste gezicht niet bij op de foto's sta.
Ik lees het artikel door en wil het boekje wegleggen daarna wanneer mijn oog valt op de schoen van die wazige karter bovenaan de bladzijde. Ik ga nog eens goed kijken en ja hoor, dat ben ik
'k zal het morgen eens inscannen (tenzij er vandaag iemand tijf heeft om dat te doen ... )
Oke ik weet het het is heel wazig, maar toch ben ik het
Comment