Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag moet ie in de winkels liggen ja. Exclusieve tests van de Maserati GranTurismo, Mercedes SLR Roadster, Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé, detailtest Aston Martin V8 Vantage Roadster, tweekamp tussen Audi R8 en Porsche 911 Carrera 4S, een bijna-retro-test van Porsche Carrera GT, een echte retrotest van de Lamborghini LM002 en een retroracetest van een Renault Formule 1-wagen.
Ik heb em al, mooie kaft met een kmteller die 200 aanwijst
die vond ik ook best geslaagd, wat voorpagina's betreft zijn ze meestal wel bescheiden, ipv die carrera GT , die lamborghini en die aston martin enzo op de cover te plaatsen, simpelweg een 200.
bij die ferrari special stond er ook een M3 op de cover in het groot, de ferrari's stonden onderaan in het klein.
Echt de beste Autowereld ooit! Schitterende tests, mooie terugblikken op de Tops en Flops van de afgelopen jaren, en... Ik heb nog geen fouten ontdekt! (wacht maar... )
Echt de beste Autowereld ooit! Schitterende tests, mooie terugblikken op de Tops en Flops van de afgelopen jaren, en... Ik heb nog geen fouten ontdekt! (wacht maar... )
Carrera 4S vs. R8 , moet dat niet Targa 4S vs. R8 zijn?
Tzijn toffe jongens bij autowereld maar in nagenoeg elk exemplaar staat er wel een schoonheidsfoutje. Zo ook in nummer 200.
Weeral. Ik had onlangs tegen papa gezegd dat em de nieuwe autowereld moest meebrengen als hij nr de winkel ging, vandaag komt hij thuis : 4 auto-boekskes maar geen autowereld . Autogids, autovisie, GTO en old-timer, mar geen autowereld.
Weeral. Ik had onlangs tegen papa gezegd dat em de nieuwe autowereld moest meebrengen als hij nr de winkel ging, vandaag komt hij thuis : 4 auto-boekskes maar geen autowereld . Autogids, autovisie, GTO en old-timer, mar geen autowereld.
Comment