Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autogids - frequentie? 2 weken of maand?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• autogids - frequentie? 2 weken of maand?

Ik dacht dat autogids om de 2 weken verscheen.
    Stuurde mijn zoon naar de krantenwinkel, maar er was nog geen autogids op 4/1/2008.
    Na wat neuzen op deze site:
    ° 735 van 21 december 2007
    en verder
    In AG736, die op 23 januari verschijnt, zal in de blauwe katern een aangepaste tabel met de nieuwe rijtaks worden gepubliceerd.

Wat is het nu, een tweewekelijks tijdschrift, of maandelijks.
    Heb hier nog een oud liggen, daar is het nog 2 wekelijks
    abonnementen =
    Enkel geldig voor België : Voor één jaar (of 26 nummers)
    Voor twee jaar (of 52 nummers)

Normaal gezien is het tweewekelijks. Misschien dat het nu met het eindejaar (hey, voor die mensen is het ook een feestperiode hé!) er één keer geen is maar bij de volgende wel een autosalonspecial.

Comment

Dat komt omdat er nu 2 nummers zijn die gewijd worden aan het salon. Ik dacht dat op 12 januari de nieuwe uitkomt. Het staat in het begin in de brief van Tony Verhellen, dacht ik.

Comment

De laatset AG was nummer 735 van 21 december 2007 met een eerste merkenoverzicht van het salon van Brussel. De volgende AG is nummer 736 van 11 januari 2008 dat uitzonderlijk verschijnt op een vrijdag met daarin het tweede merkenoverzicht en een officiël plan van het salon. Dit doen ze om zo dicht mogelijk bij de actualiteit van het salon aan te sluiten.

Comment

Vandaag niet vergeten dat de nieuwe AutoGids in de krantenwinkel ligt.

Comment

Working...
          X