Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoGids 736

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoGids 736

Gisteren viel me op dat het een halve telefoonboek was qua dikte, vandaag met erdoor te bladeren weet ik waarom...
    Ik weet dat reclame noodzakelijk is, maar nu is het wel echt overdreven hoor. De hoeveelheid foldertjes dat erin hangt zeg... Haal ze eruit en de AG is plots weer van normale dikte.

Qua inhoud ziet het er op't eerste zicht goed uit. Vooral benieuwd naar de A4 duotest.

Ja ik erger er mij ook enorm aan, aan die reclame Ze overdrijven gewoon teveel..

Ben ook zéér benieuwd naar de test met de A4 Ik ga hem morgen normaal halen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Ja ik erger er mij ook enorm aan, aan die reclame Ze overdrijven gewoon teveel..

Ben ook zéér benieuwd naar de test met de A4 Ik ga hem morgen normaal halen..
      Tja, die reclame ligt gewoon aan het autosalon... Gisteren zat mijn brievenbus ook vol met autofolders allerhande...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
        Tja, die reclame ligt gewoon aan het autosalon... Gisteren zat mijn brievenbus ook vol met autofolders allerhande...
        inderdaad...Dat is gelukkig maar tijdelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          inderdaad...Dat is gelukkig maar tijdelijk
          Gelukkig..

Het is wel positief dat je ze bij AutoGids eruit kan halen, bij AutoWereld zitten ze erin gelijmd en kan je de nietjes niet ff losmaken ofzo..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
            Het is wel positief dat je ze bij AutoGids eruit kan halen, bij AutoWereld zitten ze erin gelijmd en kan je de nietjes niet ff losmaken ofzo..
            Ondertussen mijn AutoGids gaan halen, blijkt nu dat hij net zoals AutoWereld gelijmd is. Dus ik kan de reclame er niet uithalen

Comment

Het is idd verveldend die reclame er tussen, zeer vervelend om er door te bladeren.( de AG zelf dus)
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
              X