Deze lag vandaag in de bus. Lekker dik nummer (reclame...) maar AW legt meer nadruk op het salon van detroit, terwijl de AG ruimschoots het salon van brussel in de kijker zet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoWereld 210
Collapse
X
-
Zie p. 78 --> wat dom van Audi om aan de journalisten een auto in die staat af te leveren.
Of 't moet aan het drukwerk liggen.
Dat kan ook nog.
-edit-
Op de foto op p. 72 zie je 't ook heel goed.Last edited by sibi; 16/01/2008, 18:18.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenZie p. 78 --> wat dom van Audi om aan de journalisten een auto in die staat af te leveren.
Of 't moet aan het drukwerk liggen.
Dat kan ook nog.
-edit-
Op de foto op p. 72 zie je 't ook heel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk zie niks verkeerd op de foto's.
Te dik gespoten, in te koude omstandigheden gespoten, ... ik weet 't niet, maar wat ik wel weet is dat 't 'n duidelijke appelsienstructuur vertoont. En bij zo'n moderne, prijzige en premium-labeled wagen is 't toch wel heel erg als ze je hem in die staat afleveren.
Ik heb het onlangs ook nog bij een zwarte Opel Antara van een kennis gezien, en op 't forum heb ik ook al close-ups gezien waarbij ik toch mijn bedenkingen had (oa. van E90's).
Maar ik heb er maar niks van gezegd, want dat is nooit leuk om te horen.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment