Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoGids 737

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoGids 737

Nog maar even kort doorbladerd.

Gelukkig terug een beetje afgeslankt :-)

Comment

Terug van die getekende impressies zie ik. The old fashioned way. (of old school)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
        Denk je? Bespreking van twee autosalons en een heleboel impressies...

Comment

hebben jullie zich ook zo geërgerd aan die talloze foutieve foto's van de auto's in de toekomst????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Denk je? Bespreking van twee autosalons en een heleboel impressies...
            Het is niet meer zo erg als de vorige AutoGids 736.

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
            hebben jullie zich ook zo geërgerd aan die talloze foutieve foto's van de auto's in de toekomst????
            Foutieve foto's van de auto's in de toekomst? Welke foto's of auto's dan? De Passat CC en 1 Cabrio zijn ondertussen al voorgesteld maar welke andere zijn dan foutief in de toekomst?

Comment

De SLR AMG, die een groen metertje voor productierijpheid krijgt, is een overduidelijke photoshop van een 8C...

Comment

Ford Fiesta, Ford Kuga, MB C sportcoupé (flank klopt nt), MB SL, SLR AMG, VW Sharan die (foutieve) impressie is al jaren oud
                er staan ongetwijfeld nog meer foute impressies thuis, als je een beetje autoforums volgt, dan kan je er direct een paar uitzwieren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                  Ford Fiesta, Ford Kuga, MB C sportcoupé (flank klopt nt), MB SL, SLR AMG, VW Sharan die (foutieve) impressie is al jaren oud
                  er staan ongetwijfeld nog meer foute impressies thuis, als je een beetje autoforums volgt, dan kan je er direct een paar uitzwieren.
                  Helemaal eens. Beetje jammer voor een kwaliteitsblad als AutoGids...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                    En dat is positief? Ge krijgt niet graag (meer) waar voor uw geld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                      En dat is positief? Ge krijgt niet graag (meer) waar voor uw geld?
                      Ja, dat ik zeker positief.

Vooral als het over reclamefolders gaat, die ze er (teveel) in steken.

Comment

Zo is dat. Autogids vind ik goed zoals 'm is, maar om de drie bladzijden een folderke van 't een of 't ander hoef ik niet, zenne. Natuurlijk krijg ik graag waar voor m'n geld. Maar zoals hierboven al gezegd is, ik hoef die reclame niet om een dikker boekske te krijgen.

Comment

Working...
                        X