Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoWereld 211
Collapse
X
-
AutoWereld 211
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTILabels: Geen
-
Knappe driekamp A4 2.0TDI - C200 CDI - 318d1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Is dit eigenlijk nog de moeite om te gaan halen?
De laatste keer dat ik AW gelezen heb was van een vriend en ik frustreerde me mateloos aan de idiote redeneringen van de journalisten.
't Was wel een relatief oud nummer, met de test van de SL55 AMG. Bij negatieve punten stond er 'prestaties' dacht ik..
Comment
-
Ja idd de laatste tijd kruipen er veel fouten in de teks en/of specs..
Zo ook weer dit laatste nummer: bv volgens de tekst heeft de ford focus Tdci 240 nm koppel in overboost...
Vooral autogids zijn Koopwijzer 2008 BULKT van de fouten dat het echt triestig dat dat KOOPWIJZER noemt. staat vol gegevensfouten en achterhaalde info...
dan zijn de besprekingen in de p-magazine correcter.... go figure
De minpunten die door de "vakpers" worden aangehaald zijn ook dikwijls om u een kriek te lachen: waarbij de klasieker: een bom met +/- 500 pk Negatief : verbruik ... of nog beter Fiscale druk... of bij een sportkar pur sang... Kofferruimte of comfrort... ik bedoel Duh mensen die zo een auto kopen hebben zowieso de centen voor de naft en de "fiscale druk" .. en zijn hoegenaamd niet geintresseerd in comfort of hoeveel ikea grief ze er kunne in stouwen.... relevantie alom...
voor de rest gen klachten...
alhoewel ... bmw is nog altijd beter dan audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenWaarom heeft men van BMW de 318d boven de 320d gekozen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenWaarom heeft men van BMW de 318d boven de 320d gekozen?
en den bmw 320 177pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenOmdat ne A4 ook mer 136/140 pk heeft en ne C 200cdi ook...
en den bmw 320 177pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenMja, heb het gemerkt daarstraks toen ik de tabel erbij nam. De 320d is hier ook (en vooral) wel te verkrijgen in 163pk uitvoering hoor.
Kan iemand trouwens de conclusie van de test meegeven?
Mss is dat verboden, maar ik zal het niet verder zeggen. :angelface:
Comment
Comment