Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Boekske zeker kopen, hoofdredacteur alain devos geeft erkenning aan ons autoforum en de mensen die het draaiende houden
Heb vandaag ook de AW212 in de bus gehad... Driewerf hoera voor Alain om ons hier zo publiek te bedanken, doet mij en de rest van de crew enorm deugd
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ook de AW ontvangen en Alain heeft zowel onze forumleden en de forumcrew in de bloemetjes gezet
Yep, een mooi gebaar dat inderdaad een voldoening geeft. Je jaren inzetten en dan in de spreekwoordelijke bloemen gezet worden is zeker fijn. Maar zoals Alain ook zegt, het succes hebben we te danken aan de jarenlange trouw van onze leden!
Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.
Yep, een mooi gebaar dat inderdaad een voldoening geeft. Je jaren inzetten en dan in de spreekwoordelijke bloemen gezet worden is zeker fijn. Maar zoals Alain ook zegt, het succes hebben we te danken aan de jarenlange trouw van onze leden!
Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.
Ik vond het ook een mooi gebaar van Alain. Ik heb het nadien zelfs nog een 2de keer gelezen.
Gisteren geweest en er was geen Autowereld te vinden
Altijd hetzelfde met al die magazines
Abonnementje pakken
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
sommigen hebben misschien net als mij gemerkt dat er achter de pagina over het forum nog 139 pagina's waren, daarin vond ik die special over dat lamborghini winterkamp wel leuk om lezen
Ik weet niet of het nu nog kan maar vroeger (paar jaar geleden) kon je kiezen voor thuisbezorging door de post of winkelcheques die je dan kon inruilen voor een AW. Deze laatste waren in tijd langer geldig dan een abonnement via de post. Je kon dus eens een AW overslaan wanneer je deze niet interessant vond.
Comment