Boekske zeker kopen, hoofdredacteur alain devos geeft erkenning aan ons autoforum en de mensen die het draaiende houden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoWereld 212
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengereserveerd voor foto
Boekske zeker kopen, hoofdredacteur alain devos geeft erkenning aan ons autoforum en de mensen die het draaiende houden----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHeb vandaag ook de AW212 in de bus gehad... Driewerf hoera voor Alain om ons hier zo publiek te bedanken, doet mij en de rest van de crew enorm deugdOorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenOok de AW ontvangen en Alain heeft zowel onze forumleden en de forumcrew in de bloemetjes gezet
Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHeb vandaag ook de AW212 in de bus gehad... Driewerf hoera voor Alain om ons hier zo publiek te bedanken, doet mij en de rest van de crew enorm deugdOorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenOok de AW ontvangen en Alain heeft zowel onze forumleden en de forumcrew in de bloemetjes gezetOorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenYep, een mooi gebaar dat inderdaad een voldoening geeft. Je jaren inzetten en dan in de spreekwoordelijke bloemen gezet worden is zeker fijn. Maar zoals Alain ook zegt, het succes hebben we te danken aan de jarenlange trouw van onze leden!
Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk vond het ook een mooi gebaar van Alain. Ik heb het nadien zelfs nog een 2de keer gelezen.
Ik kreeg er zelfs de kriebels van in de buik. Werkelijk super...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenMorgen moet ik toch langs de dagbladhandel, meteen even de nieuwe Autowereld kopen.
Altijd hetzelfde met al die magazines
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenGisteren geweest en er was geen Autowereld te vinden
Altijd hetzelfde met al die magazines----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAbonnementje pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenNiet elke AutoWereld is even interessant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenNiet elke AutoWereld is even interessantLast edited by McClane; 19/02/2008, 14:01.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik wist wel dat jullie content ermee gingen zijn...
Comment
Comment