Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoWereld 212

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoWereld 212

Boekske zeker kopen, hoofdredacteur alain devos geeft erkenning aan ons autoforum en de mensen die het draaiende houden
    Last edited by ; 14/02/2008, 14:15.

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
    gereserveerd voor foto

Boekske zeker kopen, hoofdredacteur alain devos geeft erkenning aan ons autoforum en de mensen die het draaiende houden
    Heb vandaag ook de AW212 in de bus gehad... Driewerf hoera voor Alain om ons hier zo publiek te bedanken, doet mij en de rest van de crew enorm deugd
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ook de AW ontvangen en Alain heeft zowel onze forumleden en de forumcrew in de bloemetjes gezet

Comment

Als het nu nog op tijd zou komen...Zoals in vandaag of gisteren...

Comment

Den Alain mag eens naar een meeting komen !
          Bon, sebiet eens bij den gazettenboer eentje halen.

Comment

Morgen moet ik toch langs de dagbladhandel, meteen even de nieuwe Autowereld kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Heb vandaag ook de AW212 in de bus gehad... Driewerf hoera voor Alain om ons hier zo publiek te bedanken, doet mij en de rest van de crew enorm deugd
              Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
              Ook de AW ontvangen en Alain heeft zowel onze forumleden en de forumcrew in de bloemetjes gezet
              Yep, een mooi gebaar dat inderdaad een voldoening geeft. Je jaren inzetten en dan in de spreekwoordelijke bloemen gezet worden is zeker fijn. Maar zoals Alain ook zegt, het succes hebben we te danken aan de jarenlange trouw van onze leden!

Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                Yep, een mooi gebaar dat inderdaad een voldoening geeft. Je jaren inzetten en dan in de spreekwoordelijke bloemen gezet worden is zeker fijn. Maar zoals Alain ook zegt, het succes hebben we te danken aan de jarenlange trouw van onze leden!

Heb het magazine nog maar snel doorbladerd, maar ziet er goed uit.
                Ik vond het ook een mooi gebaar van Alain. Ik heb het nadien zelfs nog een 2de keer gelezen.

Comment

ik wist wel dat jullie content ermee gingen zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Ik vond het ook een mooi gebaar van Alain. Ik heb het nadien zelfs nog een 2de keer gelezen.

Ik kreeg er zelfs de kriebels van in de buik. Werkelijk super...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij deze kunnen wij ook de draaiende organisatie achter dit forum nog eens bedanken.

Bedankt e mannen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Morgen moet ik toch langs de dagbladhandel, meteen even de nieuwe Autowereld kopen.
                        Gisteren geweest en er was geen Autowereld te vinden
                        Altijd hetzelfde met al die magazines

Comment

Gisteren geweest en er was geen Autowereld te vinden
                          Altijd hetzelfde met al die magazines
                          Abonnementje pakken
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

Comment

Abonnementje pakken
                            Niet elke AutoWereld is even interessant

Comment

als die dan ni intressant is om te lezen, moet je hem nog kopen... heb je tenminste wel een boekske opt wc

Comment

Net ff staan lezen.

Op de afbeelding van het forum op de afbeelding van de computer op de eerste pagina van het tijdschrift (volg je nog? ) staat Avantus!

Comment

sommigen hebben misschien net als mij gemerkt dat er achter de pagina over het forum nog 139 pagina's waren, daarin vond ik die special over dat lamborghini winterkamp wel leuk om lezen

Comment

Ik weet niet of het nu nog kan maar vroeger (paar jaar geleden) kon je kiezen voor thuisbezorging door de post of winkelcheques die je dan kon inruilen voor een AW. Deze laatste waren in tijd langer geldig dan een abonnement via de post. Je kon dus eens een AW overslaan wanneer je deze niet interessant vond.
                                    Last edited by McClane; 19/02/2008, 14:01.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

on topic aub!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                        ik wist wel dat jullie content ermee gingen zijn...

Comment

Working...
                                        X