Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoGids 741
Collapse
X
-
AutoGids 741
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTILabels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDie GT2 is geschift, maar 193.000+ euro geven aan een Porsche...met alle respect voor het merk, neen dank u. Dan koop ik me een F430 met nog een reeks opties...
Comment
-
Dit Heb er al even snel in gekeken, nog niet echt begonnen met lezen.
Vooral die GT2 is té zalig En dat driekamp ziet er ook goed uit!
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIemand een idee waarom dat daar een nummer van in februari bijstak?
Allesinds het is nutteloos, want dat nummer hadden we toen gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk had de mijne zelfs dinsdag al...
Die GT2 is geschift, maar 193.000+ euro geven aan een Porsche...met alle respect voor het merk, neen dank u. Dan koop ik me een F430 met nog een reeks opties...
Comment
-
In de Delhaize gezien dat ze een tweede autogids bij de huidige gaven. Overstock, eh. Heb met veel plezier en aandacht het artikel over de Landcruiser V8 gelezen. Volgend nummer een driekamp met oa de V8!! :-D
Bij de weg, die retrorubriekjes zijn leuk. Zo leer je nog eens wat auto's en mensen kennen als jonge snaak :-)
Comment
Comment