Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoGids 741

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoGids 741

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Juist de test van de gt2 gelezen. Fenomenale wagen. Ook de triotest van de prestige coupés mag er zijn.

Comment

Ik denk dat ik deze straks ga halen.

Comment

Ik had de mijne zelfs dinsdag al...

Die GT2 is geschift, maar 193.000+ euro geven aan een Porsche...met alle respect voor het merk, neen dank u. Dan koop ik me een F430 met nog een reeks opties...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
          Die GT2 is geschift, maar 193.000+ euro geven aan een Porsche...met alle respect voor het merk, neen dank u. Dan koop ik me een F430 met nog een reeks opties...
          hier moet ik me bij aan sluiten..

Comment

Iemand een idee waarom dat daar een nummer van in februari bijstak?

Comment

Dit Heb er al even snel in gekeken, nog niet echt begonnen met lezen.

Vooral die GT2 is té zalig En dat driekamp ziet er ook goed uit!

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
              Iemand een idee waarom dat daar een nummer van in februari bijstak?
              Misschien een overstock ofzo?

Allesinds het is nutteloos, want dat nummer hadden we toen gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                Ik had de mijne zelfs dinsdag al...

Ik moet me hier ook bij aansluiten, zelfs met die nummerplaat erbij is het nog extreem veel geld!

Comment

Toyota en 3-kamp zijn heel interessant

Maar ze moesten geen oud papier meegeven

Comment

In de Delhaize gezien dat ze een tweede autogids bij de huidige gaven. Overstock, eh. Heb met veel plezier en aandacht het artikel over de Landcruiser V8 gelezen. Volgend nummer een driekamp met oa de V8!! :-D

Bij de weg, die retrorubriekjes zijn leuk. Zo leer je nog eens wat auto's en mensen kennen als jonge snaak :-)

Comment

[quote=PeeKa;2553370]Ik had de mijne zelfs dinsdag al... quote]

Ik had de mijne ook op tijd. ikke blij

Comment

Working...
                      X