Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoWereld 215

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoWereld 215

Wel in de winkel maar niet in de brievenbus.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Lijkt me wel een goed nummer, ik ga hem morgen halen.

Comment

Hier is hij nog niet gearriveerd, bij de post zeggen ze dat het bij de abonnementsdienst zou liggen.

Comment

Bezorg me dan even de naam waarop je abonnement staat, én je postnummer. Ik laat meteen nakijken wat er misschien fout is gelopen. Stuur je antwoord wel graag via e-mail naar ad@autowereld.be, dat gaat het snelst.

Groet,
        Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adevos Bekijk Berichten
          Bezorg me dan even de naam waarop je abonnement staat, én je postnummer. Ik laat meteen nakijken wat er misschien fout is gelopen. Stuur je antwoord wel graag via e-mail naar ad@autowereld.be, dat gaat het snelst.

Groet,
          Alain
          Dat is heel vriendelijk, Alain. Maar we (ik, mijn broer en mijn vader zijn trouwe lezers die sinds 24 januari of zo een abonnement hebben) hebben reeds naar de abonnementsdienst gebeld. Daar wisten ze ons te zeggen dat het nummer opgestuurd was. Ze gingen maandag nog een exemplaar opsturen. Waarvoor dank

Comment

XF klopt 5-reeks in dieselversie... niet mis. Was al wel op de hoogte dat het een knap masjien was, maar dat die de referentie de das om zou doen, is wel een verrassing van formaat

Comment

ik heb alle nummers gehad van autowereld.

Comment

it's very useful article, thanks.

can you kindly PM your MSN to me, thank you.
                __________________________________________________ ____________________________
                Angelina Jolie Lose Weight Diabetes

Comment

spamslet

Comment

Working...
                  X