Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoGids 743

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoGids 743

Aangezien er nog geen cover online staat.
    Overzicht :
    • Detailtest Jaguar XF SV8 & 2.7D.
    • Detailtest Mazda 6 2.0 CDVi.
    • Detailtest Subaru Impreza WRX STi.
    • Opel Agila 1.2 & 1.3 CDTI.
    • Eerste test Audi A4 Avant.
    • Eerste test Hyundai i30 CW.
    • Eerste test Subaru Forester.
    • Nieuw Seat Ibiza.
    • Vierkamp Audi A6 2.0TDI Avant vs BMW 520d Touring vs Mercedes E 200 CDI Break vs Volvo V70 2.0D.
    Last edited by McClane; 16/04/2008, 21:45.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Bij het openmaken van mijn pakje zat de cover van de autogids al los rond 't boekje zelf.. Is dat bij andere abonnées ook zo soms? Daar zouden ze hun boekje wel een beetje mogen "upgraden". Ik ben helemaal geen wildebras, maar de cover ben ik vrij snel kwijt. Vervelend als je achteraf een bepaald nummer terug wil inkijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
      Bij het openmaken van mijn pakje zat de cover van de autogids al los rond 't boekje zelf.. Is dat bij andere abonnées ook zo soms? Daar zouden ze hun boekje wel een beetje mogen "upgraden". Ik ben helemaal geen wildebras, maar de cover ben ik vrij snel kwijt. Vervelend als je achteraf een bepaald nummer terug wil inkijken.
      Ze zijn inderdaad zeer kwetsbaar.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Net hetzelfde meegemaakt met het vorige nummer.

Comment

Ik maak dat zelden mee dat de cover los zit.

Vierkamp en de testen van de Subaru, Mazda en Jaguar zijn interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

Vierkamp en de testen van de Subaru, Mazda en Jaguar zijn interessant.
            Idem! Leuke tests over 'haalbare' wagens die denk ik stuk voor stuk wel eens verrassende spelers zouden kunnen worden binnen hun segment!

En de vierkamp ben ik ook reuze benieuwd naar!

Comment

Uitslag 4 kamp voor mij verassend, vandaag reeds AG ontvangen.

Ik zal het echter nog niet verklappen om de spanning erin te houden, tenzij op algemene vraag.

Comment

Oef, goed aan gedaan om het niet te zeggen, Thor!
                Thanks!

Comment

Iedereen van dit forum weet al wat de uitslag is. In die klasse kan je moeilijk iets anders kopen.

Comment

Working...
                  X