Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoWereld 224

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoWereld 224

Samenvatting
    N° 224 van donderdag 28 augustus 2008

Detailtest
    • Lancia Delta 2.0 Mjet 165.
    • Lotus Elise SC.
    • Subaru Forester 2.0 A.
    Doorgelicht
    • Lotus Evora.
    • Volkswagen Golf.
    Eerste test
    • BMW 7.
    • Ford Focus 2.0 TDCi Powershift.
    • Ford Mondeo Econetic & 2.2 TDCi.
    • Lotus Europa SE. Mercedes GLK.
    • Porsche Boxter RS 60 Spyder.
    • Rolls-Royce Phantom Coupe.
    Exclusieve test
    • Invicta S1-420.
    • Renault Scenic ZEV H2.
    • Volkswagen parkeert zichzelf.
    Kort getest
    • BMW X3 2.0dA.
    • Fiat 500 1.2 Dualogic.
    • Peugeot 308 1.6 HDi BMP6.
    • Saab 9-3 Cabrio TTiD.
    Retrotest
    • Honda NSX.
    Vergelijkende test
    • Ruimtetest: Renault Clio Grandtour vs. Grand Modus vs. Kangoo vs. Scenic vs. Dacia Logan MCV.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Wat een saai nummer. Alleen maar de test van de Rolls, de Elise en de Invicta kunnen mij boeien. Ik vind trouwens dat het artikel van de NSX zeer slecht geschreven is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Wat een saai nummer. Alleen maar de test van de Rolls, de Elise en de Invicta kunnen mij boeien. Ik vind trouwens dat het artikel van de NSX zeer slecht geschreven is.
      Echt é, een maand wachten om een saai nummer te ontvangen. Bestaan er goede nederlandstalige magazines die zich vooral toe spitsen op sportwagens?

Comment

Top Gear magazine vind ik zeer goed, leest vlot, grappige teksten, exclusieve auto's en prachtige foto's. Alleen zijn ze niet echt objectief, maar dat is Top Gear hé.
        Het magazine GTO is ook een aanrader, maar dat is een redelijk dun en duur boekske. Maar wat er instaat is meestal wel de moeite.
        Ook Auto Review is een dikke aanrader, o.k. er komen ook 'mindere' wagens in voor, maar ze hebben bijna altijd wel een paar leuke tests van supercars, zijn objectief, zeer mooie foto's, vlot leesbaar en het is een dik boekske. En dat allemaal voor rond de 3 euro. Het enige nadeel aan dat blad is dat het maar om de maand uitkomt.

Comment

Ik vind dit nummer ook niet zoveel waard
          Leuk van dat lotus...
          Maar ik zou zo graag weer eens van die uitgebreide test zien zoals...
          - Een dagje 4X4 land rover: Land rover experience (wat ze ooit al gedaan hebben )
          - Of is een fabriek bezoeken (zoals die koenigsseg maar dan is een ander merk).
          - Méér fun test zoals toen bij de (M5 touring, Opel zafira opc, Mazda 3 MPS, Jeep cherokee SRT-
          Dan is het véél leuker...

Comment

- Een dagje 4X4 land rover: Land rover experience (wat ze ooit al gedaan hebben )
            Dat hebben ze nog al een paar keer gedaan hoor
            - Of is een fabriek bezoeken (zoals die koenigsseg maar dan is een ander merk).
            Daar heb je gelijk in.
            - Méér fun test zoals toen bij de (M5 touring, Opel zafira opc, Mazda 3 MPS, Jeep cherokee SRT-
            Dan is het véél leuker...
            Absoluut niet
            Ik vind daar dus echt niks aan hé...
            Liever eens een tweekamp of driekamp van supercars, bv:

-Ferrari 599gtb versus Lamborghini Murcie LP640
            -Aston martin DBS versus Ferrari 612
            -Ferrari F430 versus Lamborgini Gallardo LP 650 versus Porsche 911 GT2

En ik kan nog een paar voorbeeldje's verzinnen

Comment

Ja van dat funkamp, tja vond het wel lachen van de verschillen...
              Maar idd het is véél leuker met gelijkaardige supercars

Comment

Ze mogen trouwens een keer leukere retro-test verzinnen.
                O.k., nu was het een NSX, maar voorheen was het toch bijna altijd iets van de Fiat stal :s
                In plaats van een keer iets te pakken gelijk een Datsun 240Z, Toyota A86 of een Renault 6'je....
                Of iets origineels, een 4x4 ofzo, bv. de eerste Nissan Patrol of Toyo Landcruiser...

Comment

Ik ga een abonnement nemen voor GTO, het ziet er wel leuk uit.

Comment

Hoeveel kost zo'n abo eigenlijk, voor GTO?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                      Hoeveel kost zo'n abo eigenlijk, voor GTO?
                      Een kleine € 20 voor 6 nummers.

Comment

Krijg je er een cadeau bij, gelijk autowereld?

Comment

Ge kunt daarvoor kiezen, maar dan betaalt je zo'n kleine € 30. Ik heb al 4 horloges, een vijfde is niet meer nodig

Comment

Ik vind Autogids wel oké. Zal niet veel verschillen van Autowereld, zeker? In elk geval vind ik de rubrieken zoals recht, techniek, retrotests enzo heel erg interessant. Ook de artikels over mensen die in de geschiedenis iets hebben bijgedragen tot de automobiel en alles wat er rond hangt, vind ik top.
                            Er zijn af en toe wel eens fouten die in tabellen ofzo komen, maar goed, missen is menselijk, eh.

Comment

Ik heb me vergist, GTO kost in België altijd €31.50 voor een jaarabonnement, en geen cadeau.

Comment

Working...
                              X