Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoWereld 255

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoWereld 255

Samenvatting
    N° 255 van donderdag 3 december 2009

Actua
    • Op bezoek bij Ford in Lommel.
    Detailtest
    • Seat Exeo ST 2.0 TDI.
    Doorgelicht
    • BMW 5.
    Eerste test
    • BMW ActiveHybrid X6.
    • Renault Fluence.
    • Toyota Land Cruiser.
    • Volkswagen Polo, Golf & Passat BlueMotion.
    Retrotest
    • Ford Capri (1982).
    Vergelijkende test
    • Cadillac CTS-V vs. Jaguar XFR vs. Mercedes E 63 AMG.
    • Ford Mondeo Clipper 2.0 TDCi vs. Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC vs. Renault Laguna Grandtour 4Control 2.0 dCi 150.
    • Maserati Quattroporte Sport GTS vs. Porsche Panamera Turbo.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

vervormende prisma ?

ik ben wel iets verbaasd van het artikel over de Seat Exeo
    dit is nu grotendeels een klakeloze kopie van de vroegere A4 die altijd goede evaluaties kreeg, uitgenomen de harde vering en de weinige ruimte achteraan.
    Nu is dat plots niet meer goed genoeg en krijgt de wagen matige commentaren
    Ik heb zelf alle generaties van de A5 tot (en met !) de A8 gehad of getest, en vrij gelijklopend bevonden op alle vlakken (daarom heb ik mijn B5 hééél lang behouden)
    mijn gevoel is dat de vier ringen veel goed maken in de ogen van de journalisten, ook hebben ze al geleerd niet meer enkel en alleen het BMW-embleem (en onderliggende mechaniek) te waarderen !
    als een zelfde lading niet meer gedekt wordt door dezelfde logo, dan springen reeds vroeger bestaande onvolmaaktheden plots beter in het oog.
    ik blijf persoonlijk denken dat iemand die in eer en geweten de allerlaatste snufjes van de Audi poppenkast kan missen met een Exeo even goed gediend wordt als met een rasechte (2010) Audi, al moet hij de led's laten varen, uiteraard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      ik ben wel iets verbaasd van het artikel over de Seat Exeo
      dit is nu grotendeels een klakeloze kopie van de vroegere A4 die altijd goede evaluaties kreeg, uitgenomen de harde vering en de weinige ruimte achteraan.
      Nu is dat plots niet meer goed genoeg en krijgt de wagen matige commentaren

Het moet wel gezegd dat Audi en VW qua interieurafwerking en geluidsdemping toch nog een stap voor hebben op SEAT, ik heb het artikel niet gelezen maar op die punten valt SEAT altijd door de mand, maar ja, het prijsverschil zit hem ook ergens nietwaar?
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

ik zit vlakbij ford lommel .soms zie ik daar auto's van .

Comment

Working...
        X