Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afmetingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• afmetingen

Bij de testen worden diverse afmetingen opgegeven.
    Nergens wordt de laaddrempelhoogte vernoemd.
    Zelden maakt men gewag van afmetingen wat de grondspeling betreft (uitzonderlijk voor 4x4 voertuigen).
    Toch belangrijke afmetingen om te weten voor de aanschaf van een niieuwe wagen.
    Eén nederlands tauto tijdschrift maakt malding van deze gegevens bij hun testen.
    Mag ik aan de uitgevers,reporters, redacteurs van Autogids en autowereld vragen,indien mogelijk, ook te zorgen voor zulke gegevens?
    Beste dank en vriendelijke groeten.

Ik bots hier nu toevallig op.

Misschien eens naar de bladen zelf schrijven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanmichel Bekijk Berichten
      Bij de testen worden diverse afmetingen opgegeven.
      Nergens wordt de laaddrempelhoogte vernoemd.
      Zelden maakt men gewag van afmetingen wat de grondspeling betreft (uitzonderlijk voor 4x4 voertuigen).
      Toch belangrijke afmetingen om te weten voor de aanschaf van een niieuwe wagen.
      Eén nederlands tauto tijdschrift maakt malding van deze gegevens bij hun testen.
      Mag ik aan de uitgevers,reporters, redacteurs van Autogids en autowereld vragen,indien mogelijk, ook te zorgen voor zulke gegevens?
      Beste dank en vriendelijke groeten.
      bedoel je autoreview; die vermelden het wel denk ik...trouwens goed blad vind ik.

Comment

Inderdaad Autoreview geeft dikwijls de laaddrempelhoogte.
        Klopt; een heel goed auto tijdschrift.
        Het is toch (denk ik) een kleine moeite voor de jounalisten van de andere autodagbladen om deze afmetingen te melden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanmichel Bekijk Berichten
          Inderdaad Autoreview geeft dikwijls de laaddrempelhoogte.
          Klopt; een heel goed auto tijdschrift.
          Het is toch (denk ik) een kleine moeite voor de jounalisten van de andere autodagbladen om deze afmetingen te melden.
          denk je nu echt dat deze met een meter rondlopen???
          nemen enkel over wat op folders staat

Comment

Working...
          X