Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselkamp A7 vs Panamera nr303

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dieselkamp A7 vs Panamera nr303

Ik viel zowat van mijn stoel bij het lezen van dit artikel !

"de A7 een natuurlijke schoonheid !!!" wat mij betreft is deze kopij van de al evenzeer mislukte audi 100 coupe uit de jaren 70 na de laatste Scorpio van Ford zowat het grootste miskleun van de laatste decennia.

Je kan hem , goed afgewerkt, ruim , zuinig enzzz noemen, maar mooi ! nee spaar me AUB.

Ik erger me trouwens zoal aan kitscherige led - kerstverlichting welke tegenwoordig tal van Audi's ontsiert. OK rond deze eindejaarsperiode , maar verder op het jaar is het gewoon ordinaire kitsch! Jammer voor deze anders meestal wel mooi gelijnde wagens.

Euh, wat is het nu?

Comment

een miskleun

Comment

we zijn trots dat je een mening hebt.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

Comment

Kan en wil iemand dit artikel eens inscannen van de A7 vs Panamera?
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

Qua "miskleunigheid" is er weinig dat kan tippen aan dit, vind ik.

Gebrek aan persoonlijkheid, verhoudingen die langs opzij gezien helemaal niet kloppen, ...

Leuk topic trouwens.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

We noteren dat clamar geen potentiële klant is voor de Audi A7.
                  OK, nu
                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                    We noteren dat clamar geen potentiële klant is voor de Audi A7.
                    OK, nu
                    In feite niet OK !

Ik vindt het niet kunnen dat in vergelijkende tests dergelijk 100 % subjectief item gebruikt wordt om daar punten op te geven.

Dit geeft enkel en uitsluitend de persoonlijke voorkeur van de tester weer , en als je vele vergelijkende tests nakijkt wordt precies daarop het verschil gemaakt tussen winnaars en verliezers.

Dus zelfs als de tester toevallig een totaal mislukt design ( zoals de in dit artikel besproken A7 ), mooi vindt en het zelfs als " een natuurlijke schoonheid " definieert kan dit het verschil maken !!

Objectief is anders , dacht ik toch.

Comment

vergeleken met een panamera is dat toch best een mooie auto?

Comment

Iedereen heeft recht op minstens één afwijking , dus ofwel jij ofwel ik !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Qua "miskleunigheid" is er weinig dat kan tippen aan dit, vind ik.

Gebrek aan persoonlijkheid, verhoudingen die langs opzij gezien helemaal niet kloppen, ...

Leuk topic trouwens.
                          Echt he ... om nog maar te zwijgen van de break versie. Onwaarschijnlijk hoeveel mensen hier in de buurt zo'n wagen hebben.

Ik kan morgen op 't werk dat A7 vs Panamera artikel wel eens inscannen voor de liefhebbers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk Berichten
                            In feite niet OK !

Ik vindt het niet kunnen dat in vergelijkende tests dergelijk 100 % subjectief item gebruikt wordt om daar punten op te geven.

Dit geeft enkel en uitsluitend de persoonlijke voorkeur van de tester weer , en als je vele vergelijkende tests nakijkt wordt precies daarop het verschil gemaakt tussen winnaars en verliezers.

Dus zelfs als de tester toevallig een totaal mislukt design ( zoals de in dit artikel besproken A7 ), mooi vindt en het zelfs als " een natuurlijke schoonheid " definieert kan dit het verschil maken !!

Objectief is anders , dacht ik toch.
                            ²²²²²²²²²²²²

Comment

Bwa zolang je de achterkant niet ziet is het wel een knappe auto

Comment

Maakt trouwens weinig uit hoor. Zolang er vier ringen, een blauw/witte propeller of een ster de neus sieren verkoopt het. Kijk maar eens wat er voor gedrochten de laatste jaren op de markt kwamen die ge relatief vaak ziet rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk Berichten
                                  Al een geluk dat ze geen punten geven op grammatica.

Trouwens, niet alleen het uiterlijk van de wagen is subjectief. Elke test moet je kunnen interpreteren. Als jij de Porsche mooier vindt, geef 'em dan wat meer punten, dan wint hij voor jou de test.

Comment

@ clamar : Het feit dat jij nu zegt dat de Audi A7 geen geslaagd design heeft, is evenzeer een eigen mening hoor !

Comment

Toegegeven, een A7 is niet moeders mooiste maar een Panamera is dit evenmin...
                                      Dergelijke artikels zijn altijd voor een stuk subjectief he, vooral als het over looks gaat
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autofreakskee Bekijk Berichten
                                        @ clamar : Het feit dat jij nu zegt dat de Audi A7 geen geslaagd design heeft, is evenzeer een eigen mening hoor !
                                        Natuurlijk is dit zo, ik schrijf dan ook tests, en een mislukking zal ik zeker geen natuurlijke schoonheid noemen.
                                        En akkoord de Panamera zou ook beter kunnen, ik heb trouwens nooit beweerd dat dit zo geslaagd is als design

Comment

Working...
                                        X