Ik vind de A7 een prachtige auto. Eigenlijk de enige mooie audi. Want voor de rest zijn het maar saaie bakken eerste klasse imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dieselkamp A7 vs Panamera nr303
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenNatuurlijk is dit zo, ik schrijf dan ook tests, en een mislukking zal ik zeker geen natuurlijke schoonheid noemen.
En akkoord de Panamera zou ook beter kunnen, ik heb trouwens nooit beweerd dat dit zo geslaagd is als design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenWat vind jij dan lelijk ??????
Dat de testrijders nu de A7 een knappe wagen vinden is toch geen schande? precies of de wereld vergaat als iemand de A7 knap vindtBMW X5 45e
Comment
-
Sowieso vind ik uit journalistiek oogpunt het nogal gevaarlijk om een wagen te omschrijven als een natuurlijke schoonheid, dit omwille van objectiviteit. Ik ga pas iets zeggen over een design als mijn omgeving uitgesproken positief of negatief reageert, maar niet gebaseerd op louter mijn eigen mening...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAlle andere audi's? de panamera vind ik imo ook enorm lelijk. Net als de 458, FF, golf enzoverder.
Dat de testrijders nu de A7 een knappe wagen vinden is toch geen schande? precies of de wereld vergaat als iemand de A7 knap vindt
By the way , ik vindt jouw Seat Leon wel een knappe lijn hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenSchande !! wie spreekt daarvan ? Een héél klein beetje objectiviteit zou helemaal geen kwaad kunnen toch ?
By the way , ik vindt jouw Seat Leon wel een knappe lijn hebben
En merci, tis is ne keer iets anders dan een golfjeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk vind de A7 een prachtige auto. Eigenlijk de enige mooie audi. Want voor de rest zijn het maar saaie bakken eerste klasse imo.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Ik vind in mijn omgeving weinig tot geen mensen die een A7 lelijk vinden, ik vind hem zelfs een natuurlijke schoonheid ! (en dat als BMW-liefhebber)
Het is nu ook eenmaal zo dat men of forum men nogal vaak (onterecht) een design de grond inboort omdat forums uit een heel groot deel meelopers bestaat en als een paar het lelijk vinden...
De Ferrari 458 zijn omstreden design bijvoorbeeld, werd in een autowereld erg geprezen.
Enigste wat ik hieruit kan besluiten is dat Clamar eene rare is.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenIn de vlaanders nog geen normale mensen ontmoet die de A7 geslaagd vinden !Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTiens, vind de A7 ook een mottige otto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het niet erg dat we elkaar nog niet ontmoet hebben. Echt nood heb ik er ook niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIk vind dat gat juist zo mooi :-)
Smaken verschillen waarschijnlijk.
Comment
-
Ik vind ze allebei ontzettend lelijk, als ik de achterkant van de audi zie, dan lijkt da juist of die auto aant wenen is vind ik. Echt super lelijk wannabee cls-cloon. BAH
Panamera, weet ondertussen iedereen hoe lelijk hij is, de voorkant kan er nog mee door maar de achterkant slaat echt alles.
Ik wil in geen van beide wagens gezien worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clamar Bekijk BerichtenWie het schoentje past trekke het aan,maar in liiimbuuurg zijn ze blijkbaar nog enkele lichtjaren aan het wachten op knap design.
In de vlaanders nog geen normale mensen ontmoet die de A7 geslaagd vinden !
Ik vind de A7 ook een prachtige waren,voor mij de spirituele verderzetter van de schitterenden Rover SD1BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment