Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 Verbrandingskamer!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 2 Verbrandingskamer!!

In AG 986 staat bij eerste test BMW 2 coupé en cabrio:
    Onder de motorkap is nog altijd keuze uit drukgevoede motoren met drie ,vier of zes cilinders,
    telkens met een verbrandingskamer van 500 cc per cilinder.
    Kennen daar blijkbaar het verschil niet tussen een cilindervolume en een verbrandingskamervolume!
    Z4 M40i

Dan moogt gij dat eens uitleggen want ik weet het verschil ook niet.

Comment

Alle ruimte boven het Bovenste dode punt is verbrandingskamer volume.
      Cilindervolume is het volume tussen bovenste dode punt en onderste dode punt van de zuiger.
      http://
      Z4 M40i

Comment

nu ge bezig zijt waarom ook niet compressieverhouding uitleggen :-)

Comment

Weer wat bijgeleerd. Merci.

Comment

Wist ik dus ook niet.

Comment

Ook hier wat bijgeleerd.
              Car nerds..gotta love them

Comment

Autogids staat nu eenmaal niet bekend om zijn vakkundigheid. Ik lees dat boekje regelmatig in de bibliotheek en vind er regelmatig fouten in terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  Autogids staat nu eenmaal niet bekend om zijn vakkundigheid. Ik lees dat boekje regelmatig in de bibliotheek en vind er regelmatig fouten in terug.
                  Wat zoekt ge hier dan? Autoforum "powered by AutoWereld & AutoGids".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                    ikke bij de tandarts, mij hebben ze indertijd verloren toen de referenda van de eigenaar afgevoerd werd
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

ikke bij de tandarts, mij hebben ze indertijd verloren toen de referenda van de eigenaar afgevoerd werd
                      Likewise. Was hun beste topic

Comment

Waaraan ze zelf geen schuld troffen; was iets niet 100% wettelijk aan, ik weet niet meer juist wat. Of vergis ik me?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Waaraan ze zelf geen schuld troffen; was iets niet 100% wettelijk aan, ik weet niet meer juist wat. Of vergis ik me?
                          idd kregen geen info meer wie er met een bepaalde auto kreeg van de dienst inschrijvingen voertuigen
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

idd kregen geen info meer wie er met een bepaalde auto kreeg van de dienst inschrijvingen voertuigen
                            Juuuust... da was 't.

Comment

Dat veel mensen het verschil tussen een cilindervolume en een verbrandingskamer volume, niet kennen, lijkt me normaal, als je geen technische vooropleiding had ofwel jezelf in deze materie verdiepte.

Maar 75% van de Belgen kan en kon wel, zonder moeite, berekenen dat een dieselauto zowat altijd voordeliger is voor hen.

Er zijn nochtans ook mensen die daar tot 5 jaar hoger onderwijs of zelfs universiteit, voor moeten volgen, voordat ze dit op en examen kunnen bewijzen….

Zouden de politici, al die economische opleidingen niet beter schrappen, dat zou pas een besparing zijn… 75% van de Belgen kent dat immers al…

Comment

Working...
                              X