Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zijn ze nu helemaal zot geworden ?
Collapse
X
-
en ik word nu al gek van alle geluidsignalen in de c3 aircross van ons moeder. BIEP BIEP, je bent te dicht tegen de witte lijn. BIEP BIEP je bent te lang handsfree aan het bellen. BIEP BIEP je bent te dicht tegen je voorligger....
Het is triest maar ik heb eigenlijk geen enkele nieuwe wagen dat ik echt iets heb van, dat word mijn volgende wagen. De v60 beviel me wel maar zit vol met die controle en correctie software.Dus blijven we maar in "oude" dozen rijden. Tot ze alles LEZ maken en dan is het op de 1 of andere manier de euronorm laten aanpassen (met huidige vooruitzichten zal het eerder zelf op elentrik zetten zijn...) of plooien en een dacia kopen daar zal nog wel een optie bare minimum te verkrijgen zijn (hopelijk).Last edited by turboslak; 19/04/2019, 12:31.
-
Als ze je auto nu op 250 limiteren kan je dat toch omzeilen dus zal in 2022 ook wel gaan hoor.
Ik vind dat pas nuttig als de auto echt zelf kan rijden maar als ik aan het stuur zit knap lastig je zit dan op 57 te rijden en gaat die auto naar 50...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten.Dus blijven we maar in "oude" dozen rijden. Tot ze alles LEZ maken en dan is het op de 1 of andere manier de euronorm laten aanpassen (met huidige vooruitzichten zal het eerder zelf op elentrik zetten zijn...) of plooien en een dacia kopen daar zal nog wel een optie bare minimum te verkrijgen zijn (hopelijk).
een verzameling knopkes op wielen da zijnt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Zo denk ik er ook over, leve de oude dozen en al de rest zijn jeanettebakken
een verzameling knopkes op wielen da zijnt !“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Tja .... vroeger was alles beter
Ik heb in januari een nieuwe wagen besteld BEWUST zonder alle zever van the internet of things, ik rij liever zelf.
En vergeet niet dat je voor zelf rijdende auto's ook 5G nodig hebt, iets waar ik niet zit op te wachten, je bevind je permanent in een microgolfoven ...
- Likes 1
Comment
-
Merk jij dan die stralingen Andre?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Stralingen....
5G gaat zorgen voor minder stralingen.
Herinner je de tijd nog dat je aan je radio kon horen wanneer je GsM ging afgaan? Helemaal weg toch...
ik ben wel een fan van die electronica in autos. Hoe sneller ik met een zelfrijdende auto op de baan kan hoe liever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenStralingen....
5G gaat zorgen voor minder stralingen.
Herinner je de tijd nog dat je aan je radio kon horen wanneer je GsM ging afgaan? Helemaal weg toch...
ik ben wel een fan van die electronica in autos. Hoe sneller ik met een zelfrijdende auto op de baan kan hoe liever.
blijkt dat het toch allemaal niet zo safe was als ze dachten,en ze weer met iets'beter' afkomen dat weer eens.......de economie moet draaien he...
van asbest dachten ze 50 jaar geleden ook dat het onschadelijk was.....
trouwens,ja ik hoor nog steeds gsm afgaan(in mijn oude radio),dus die straling is er nog steeds,maar hoor je niet in moderne radio's??????????????????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMerk jij dan die stralingen Andre?
Comment
-
Vroeger was alles beter, en toch leven we steeds langer en langer. Vroeger leefde we ongezond (roken, drinken, etc) maar was de luchtkwaliteit (volgens die 'geleerde professors') beter. Vandaag leven we gezonder, hebben we betere ziekenzorg, dokters, etc. Maar is de luchtkwaliteit slechter. Zo blijft alles in evenwicht...2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
wie weet,het aantal dementie patienten blijft stijgen,,?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Zo denk ik er ook over, leve de oude dozen en al de rest zijn jeanettebakken
een verzameling knopkes op wielen da zijnt !
Comment
-
zelfs die knopkes mogen er tegenwoordig niet meer op staan,kijk maar naar het dashbord van een.......“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
tja ,en zo blijven die geleerde professoren de mensen vanalles wijsmaken he,telkens dezelfde zever,superveilig ,zonder gevaar.......tot enkele jaren later
blijkt dat het toch allemaal niet zo safe was als ze dachten,en ze weer met iets'beter' afkomen dat weer eens.......de economie moet draaien he...
van asbest dachten ze 50 jaar geleden ook dat het onschadelijk was.....
trouwens,ja ik hoor nog steeds gsm afgaan(in mijn oude radio),dus die straling is er nog steeds,maar hoor je niet in moderne radio's??????????????????????
Comment
-
Comment