Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zijn ze nu helemaal zot geworden ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    kabel is nog altijd beter dan wifi, sneller vooral
    inderdaad ,en geen 1 cm maar 8 mm lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Zeg Dreetn , ik weet niet op wat je tokkelt om dit hier op het forum te krijgen maar als dit gebeurt via wifi is het ook niet gezond hoor.Maar ik veronderstel wel dat dit via vaste kabel van 1 cm dikte is bij jou.
      ik gebruik NOOIT wifi,zelfs digitale tv loopt nog altijd via een draad.
      nooit problemen en nooit dat irriterend resetten vanwege slechte verbindingen.
      allee hetvolgende...........laat maar komen

Comment

Uw gezonde levensstijl zal jou belonen met een gezegende leeftijd van minimum 100 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

zelfs die knopkes mogen er tegenwoordig niet meer op staan,kijk maar naar het dashbord van een.......
          vroeger moest je nen echte vent zijn om aan zo'n knoppen te draaien en te wringen , nu moet je ernaar kijken op een scherm en eraan tippen (en ondertussen de baan uit het oog verliezen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
            Uw gezonde levensstijl zal jou belonen met een gezegende leeftijd van minimum 100 jaar.
            als 'm niet teveel dieselstof in z'n gezicht geblaasd krijgt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
              Tja .... vroeger was alles beter
              Ik heb in januari een nieuwe wagen besteld BEWUST zonder alle zever van the internet of things, ik rij liever zelf.
              En vergeet niet dat je voor zelf rijdende auto's ook 5G nodig hebt, iets waar ik niet zit op te wachten, je bevind je permanent in een microgolfoven ...
              voor mij was het best vanaf de mulitpoint injectie, daarna was het alleen maar toevoeging van gadgets... naar de tijd van de carburator zou ik niet terug willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

voor mij was het best vanaf de mulitpoint injectie, daarna was het alleen maar toevoeging van gadgets... naar de tijd van de carburator zou ik niet terug willen
                Onregelmatig draaien en afstellen, verzuipen, stinken naar benzine...... allemaal nostalgie.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

trouwens,ja ik hoor nog steeds gsm afgaan(in mijn oude radio),dus die straling is er nog steeds,maar hoor je niet in moderne radio's??????????????????????
                  Nog even geduld, vanaf 2025 hebt ge van dat geluidje in uwe radio geen last meer. Want dan zal al een groot deel van de straling van FM weg vallen

Trouwens, weet niet wat toestellen gij hebt, maar ik heb dat geluidje al bijna 10 jaar niet meer gehoord in mijn auto's en mijne gsm ligt altijd direct onder de radio.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Nog even geduld, vanaf 2025 hebt ge van dat geluidje in uwe radio geen last meer. Want dan zal al een groot deel van de straling van FM weg vallen

Trouwens, weet niet wat toestellen gij hebt, maar ik heb dat geluidje al bijna 10 jaar niet meer gehoord in mijn auto's en mijne gsm ligt altijd direct onder de radio.
                    awel,simpel nen oude inbouw keukenradio van 30 jaar oud.
                    werkt nog steeds perfect.
                    heel wat anders dan die moderne brol waarmee je om de haverklap naar het containerpark moet

Comment

awel,simpel nen oude inbouw keukenradio van 30 jaar oud.
                      werkt nog steeds perfect.
                      heel wat anders dan die moderne brol waarmee je om de haverklap naar het containerpark moet
                      Dus gij hebt in uwe hypermoderne EV nen oude keukenradio ingebouwd?

Als ge deftig wat geld geeft aan nen keukenradio, dan gaat dat wel ff mee. M

Comment

lol ,tging niet over ev maar over een geluidje als je belt he,kheb niet gezegd dat ik da in de auto hoorde.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Onregelmatig draaien en afstellen, verzuipen, stinken naar benzine...... allemaal nostalgie.
                          Achter een oude, rijkdraaiende benzine rijden met je ramen open. Die geur... Love it or hate it, but I love it! ​​​​​​

't maakt mij niet uit wat voor vuiligheid ik dan binnenkrijgt.
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Hahaha een keer goed happen. Genieten!
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Lol, schitterend
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

mja allemaal leuk maar als het stinkt naar benzine kan het ook niet presteren zoals het hoort. Dat onregelmatig draaien was wel leuk...en dat knallen en puffen bij het decelereren...maar met een regelbare injectie kan je dat allemaal simuleren én aan en af zetten, en toch rijden zoals het moet als je wil
                                dus weg met de carbu voor mijn part.

Comment

niks rijdt zo goed als een perfect afgestelde carb
                                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    niks rijdt zo goed als een perfect afgestelde carb
                                    en hoe weet je dan dat die perfect afgesteld is ? Op de tast ? Of met een glazen bougie of zo :-)

Comment

als die perfect afgesteld staat dan weet ge dat direct. Geen glazen bol voor nodig.
                                      en als ge het niet weet, dan hebt ge duidelijk nog niet gereden met een perfect afgestelde carb
                                      www.peugeotforum.be

Comment

en hoe gaat je meten hoe rijk die draait ? 13.5 ? 13 ? 12.5 ? op het gevoel ? dan laat ge waarschijnlijk paardjes liggen

Comment

daarom dat ge die ook eerst moet afstellen, duh!!
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X