Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zijn ze nu helemaal zot geworden ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Zeg Dreetn , ik weet niet op wat je tokkelt om dit hier op het forum te krijgen maar als dit gebeurt via wifi is het ook niet gezond hoor.Maar ik veronderstel wel dat dit via vaste kabel van 1 cm dikte is bij jou.
nooit problemen en nooit dat irriterend resetten vanwege slechte verbindingen.
allee hetvolgende...........laat maar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
zelfs die knopkes mogen er tegenwoordig niet meer op staan,kijk maar naar het dashbord van een.......
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenUw gezonde levensstijl zal jou belonen met een gezegende leeftijd van minimum 100 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenTja .... vroeger was alles beter
Ik heb in januari een nieuwe wagen besteld BEWUST zonder alle zever van the internet of things, ik rij liever zelf.
En vergeet niet dat je voor zelf rijdende auto's ook 5G nodig hebt, iets waar ik niet zit op te wachten, je bevind je permanent in een microgolfoven ...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
voor mij was het best vanaf de mulitpoint injectie, daarna was het alleen maar toevoeging van gadgets... naar de tijd van de carburator zou ik niet terug willenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
trouwens,ja ik hoor nog steeds gsm afgaan(in mijn oude radio),dus die straling is er nog steeds,maar hoor je niet in moderne radio's??????????????????????
Trouwens, weet niet wat toestellen gij hebt, maar ik heb dat geluidje al bijna 10 jaar niet meer gehoord in mijn auto's en mijne gsm ligt altijd direct onder de radio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Nog even geduld, vanaf 2025 hebt ge van dat geluidje in uwe radio geen last meer. Want dan zal al een groot deel van de straling van FM weg vallen
Trouwens, weet niet wat toestellen gij hebt, maar ik heb dat geluidje al bijna 10 jaar niet meer gehoord in mijn auto's en mijne gsm ligt altijd direct onder de radio.
werkt nog steeds perfect.
heel wat anders dan die moderne brol waarmee je om de haverklap naar het containerpark moet
Comment
-
awel,simpel nen oude inbouw keukenradio van 30 jaar oud.
werkt nog steeds perfect.
heel wat anders dan die moderne brol waarmee je om de haverklap naar het containerpark moet
Als ge deftig wat geld geeft aan nen keukenradio, dan gaat dat wel ff mee. M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Onregelmatig draaien en afstellen, verzuipen, stinken naar benzine...... allemaal nostalgie.
't maakt mij niet uit wat voor vuiligheid ik dan binnenkrijgt.2012 Abarth 500 'esseesse'
- Likes 1
Comment
-
Hahaha een keer goed happen. Genieten!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Onregelmatig draaien en afstellen, verzuipen, stinken naar benzine...... allemaal nostalgie.
dus weg met de carbu voor mijn part.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenniks rijdt zo goed als een perfect afgestelde carb
Comment
-
als die perfect afgesteld staat dan weet ge dat direct. Geen glazen bol voor nodig.
en als ge het niet weet, dan hebt ge duidelijk nog niet gereden met een perfect afgestelde carb
Comment
-
Comment