Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fifth Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBwa, met de RS duurde het nog vrij lang en lieten ze veel zien, toen de Megane, dat was al minder, en met de Scirocco hebben ze 1 bocht laten zien ofzo en 't was al gedaan
wat een slecht programma is me dat zeg
Ik heb ook nog 16x08 gezien van 44min en eigenlijk waren die tests ook niet op top gear niveau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat een slecht programma is me dat zeg
Ik heb ook nog 16x08 gezien van 44min en eigenlijk waren die tests ook niet op top gear niveau
Comment
-
Ik zag laatst een Fifth Gear review van de Fiat 500 en ik vond dat een hele "correcte" review, gezien mijn ervaringen. Wil nu wel wat meer zien van dit programma... Zijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?
Ik kan zeer genieten van Top Gear, maar evenzeer van een goed "autoprogramma".2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenNet de nieuwe aflevering bekeken. Waarom is die ingekort naar 22 minuten en waarom is Tom Ford vertrokken?
Geen idee of hij daar ook op tv te zien zal zijn, maar hij schrijft iig voor TG Magazine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenZijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?
Comment
-
Hoe goed ook als driver, ik vind Tiff een enorm enerverende presentator. Plato en Vicky zijn zozo, maar vooral de humor van Ford (nu dus helaas niet meer) en de rubrieken van Johnny zijn interessant. Die laatste mag nooit dure wagens testen en vindt dat schijnbaar niet erg ook. Hij levert dan ook de meest relevante informatie.
Niemand van de kijkers kent de bochten op het circuit van Fifth Gear dus om niet iedere seconde van de lap times in beeld te brengen is in mijn ogen dan ook een logische keuze om het programma te behoeden voor saaie of langdradige reportages. Tegenwoordig ook nuttig als je maar 22 minuten mag vullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenIk zag laatst een Fifth Gear review van de Fiat 500 en ik vond dat een hele "correcte" review, gezien mijn ervaringen. Wil nu wel wat meer zien van dit programma... Zijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?
Ik kan zeer genieten van Top Gear, maar evenzeer van een goed "autoprogramma".
Comment
-
Comment