Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    En ik vind dat circuit ook altijd zo dom, op 20 sec zijn ze daar rond ofzo..
    Bwa, met de RS duurde het nog vrij lang en lieten ze veel zien, toen de Megane, dat was al minder, en met de Scirocco hebben ze 1 bocht laten zien ofzo en 't was al gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Bwa, met de RS duurde het nog vrij lang en lieten ze veel zien, toen de Megane, dat was al minder, en met de Scirocco hebben ze 1 bocht laten zien ofzo en 't was al gedaan
      ²

wat een slecht programma is me dat zeg
      Ik heb ook nog 16x08 gezien van 44min en eigenlijk waren die tests ook niet op top gear niveau

Comment

• ik vind het ook wel een leuke programma en niet overdreven humor zoals in top gear.

Comment

• ik vind het ook een goed programma, de laatste aflevering vond ik ook zeker niet slecht

Comment

• de coolste aflevering vond ik dat met een land rover discover 3 naar een school die tussen de weide zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              wat een slecht programma is me dat zeg
              Ik heb ook nog 16x08 gezien van 44min en eigenlijk waren die tests ook niet op top gear niveau
              Fifth Gear is echt wel goed hoor! Misschien sommige keren wat minder, maar uiteindelijk de tests/duellen zoals met Tiff Needell en Jason Plato zijn echt zalig. Ik vind het een realistischer programma dan Top Gear. Top Gear is ook heel goed, maar is meer een programma met mooie beelden en dat humor oplevert.

Comment

• Idd, fifth gear is een echt autoprogramma, top gear niet. Top gear is een beter programma, maar geen beter autoprogramma, daar vertellen ze te veel onzin voor, tis wel vermaak van het hoogste niveau vind ik.

Comment

• Ik zag laatst een Fifth Gear review van de Fiat 500 en ik vond dat een hele "correcte" review, gezien mijn ervaringen. Wil nu wel wat meer zien van dit programma... Zijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?

Ik kan zeer genieten van Top Gear, maar evenzeer van een goed "autoprogramma".
                  2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Net de nieuwe aflevering bekeken. Waarom is die ingekort naar 22 minuten en waarom is Tom Ford vertrokken?
                    Tom Ford zit dacht ik bij Top Gear nu.

Geen idee of hij daar ook op tv te zien zal zijn, maar hij schrijft iig voor TG Magazine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                      Zijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?
                      Pfff, weet ik niet sebiet. Ik heb seizon 7-12 staan en die zijn wel goed. Ik zou gewoon één van de laatste seizoen downloaden of het laatste meevolgen/downloaden.

Comment

• Ik vind het ook wel een goed programma. De laatste was gewoon een beetje minder. Maar objectief gezien is het een van de correctere autoprogrammas. Zij het, daarom, wat saaier dan top gear.

Comment

• Hoe goed ook als driver, ik vind Tiff een enorm enerverende presentator. Plato en Vicky zijn zozo, maar vooral de humor van Ford (nu dus helaas niet meer) en de rubrieken van Johnny zijn interessant. Die laatste mag nooit dure wagens testen en vindt dat schijnbaar niet erg ook. Hij levert dan ook de meest relevante informatie.

Niemand van de kijkers kent de bochten op het circuit van Fifth Gear dus om niet iedere seconde van de lap times in beeld te brengen is in mijn ogen dan ook een logische keuze om het programma te behoeden voor saaie of langdradige reportages. Tegenwoordig ook nuttig als je maar 22 minuten mag vullen.

Comment

• ik vind alle presantoeren van fith gear heel goed en geven geen onzin !

Comment

• Ik zie plato het liefste. Kan soms echt als een kleine jongen uit de hoek komen. Ge ziet dat hij zich amuseert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                                Ik zag laatst een Fifth Gear review van de Fiat 500 en ik vond dat een hele "correcte" review, gezien mijn ervaringen. Wil nu wel wat meer zien van dit programma... Zijn er aanraders qua seizoen/afleveringen?

Ik kan zeer genieten van Top Gear, maar evenzeer van een goed "autoprogramma".
                                hoe recenter hoe beter vind ik, heel oude zijn ook wel leuk maar tussenin was het wat minder

Comment

• Kijk een goed voorbeeld:
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Haha, die man zijn gelaatsuitrukking zegt het allemaal.

Comment

• ik vind het nieuwe concept neit zo heel goed, het mocht wat rustiger, uitgebreider.

Comment

• ik dacht dat het was afgevoerd?
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Yup, maar het is terug in een budgetvorm

Reminds me dat ik de nieuwe aflevering nog moet zien!

Comment

Working...
                                          X