Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fifth Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddkAls torrents al te moeilijk zijn dan vraag ik me af hoe je hier hebt kunnen posten. Torrents zijn echt kinderlijk eenvoudig, alternatieven zonder torrents zijn wrxfanatics.com en de newsgroups.
Comment
-
Heb nu gekeken en was leuke aflevering, waaruit het volgende blijkt:
de NightVision-optie in de S-klasse is geen zak waard!
de Ford fiesta ST is niet zoveel trager dan een Porsche boxster op t circuit van fifth gear en blaast de MG V8 ( die op basis van de rover75 weg )
die mannen geven dus elke week een wagen weg he
Deze week een fiat stilo gehandtekend opt dashboard door Schumi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHeb nu gekeken en was leuke aflevering, waaruit het volgende blijkt:
de NightVision-optie in de S-klasse is geen zak waard!
de Ford fiesta ST is niet zoveel trager dan een Porsche boxster op t circuit van fifth gear en blaast de MG V8 ( die op basis van de rover75 weg )
die mannen geven dus elke week een wagen weg he
Deze week een fiat stilo gehandtekend opt dashboard door Schumi
als je 0.21 sec. wegblazen noemt wel ja.
dat de fiesta slechts een scheet trager is dan de focus rs zegt denk ik meer over hun circuit dan over de wagens.
Comment
-
ddk:
de Colt was op Zolder slechts 3 seconden trager dan de Evo 8. Maar Zolder is dan ook een circuit die de Colt goed ligt. Het fifth-gear circuitje is veel te kort voor de CZT, in alle korte situaties grijpt de ESP veel te vroeg in. Hadden ze de ESP uitgeschakeld (via de batterij) had de Colt zeker in de buurt gekomen van de Fiesta.
Comment
-
Heb de laatste aflevering gezien, het enige coole eraan was de test van de M6. En die was dan nog veel te kort. Voor de rest niks interessant, een suzuki swift tegen een scooterke met een compressor, een belachelijke mazda, en een veel te lange crashtest.
Top gear was beter zondag.
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenik ben nu enkele filmpjes aant downloaden
en wat zijn torrents eigenlijk?
Comment
-
Ik heb wrxfanatics.com ontdekt, oorspronkelijk om Topgears te downloaden, maar nu het seizoen gedaan is ben ik aan de lading Fifth Gears begonnen...
Wél, I like it very much!!
De auto's worden naar mijn gevoel beter, natuurlijker in beeld gebracht, en ook voor de sound is meer aandacht, je hoort 'm gewoon beter. De achtergrondmuziek lijkt stiller te staan
Maar dé grote troef van 5th Gear zijn de presentatoren. Ze hebben inderdaad niet de flair van een JC en co, en komen soms maar droogjes over (alhoewel...), maar ik gelóóf ze meer. En ze kunnen alledrie beter rijden dan de beste van Topgear (als ik de stig niet meereken...)
Amusementswaarde van TG is stukken beter, maar ik ben een autofreak, en auto's ZIJN amusement voor mij... Dus dan verkies ik fifth gear, waar meer aandacht naar de auto's dan naar geslaagde quotes en landschappen uitgaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk heb wrxfanatics.com ontdekt, oorspronkelijk om Topgears te downloaden, maar nu het seizoen gedaan is ben ik aan de lading Fifth Gears begonnen...
Wél, I like it very much!!
De auto's worden naar mijn gevoel beter, natuurlijker in beeld gebracht, en ook voor de sound is meer aandacht, je hoort 'm gewoon beter. De achtergrondmuziek lijkt stiller te staan
Maar dé grote troef van 5th Gear zijn de presentatoren. Ze hebben inderdaad niet de flair van een JC en co, en komen soms maar droogjes over (alhoewel...), maar ik gelóóf ze meer. En ze kunnen alledrie beter rijden dan de beste van Topgear (als ik de stig niet meereken...)
Amusementswaarde van TG is stukken beter, maar ik ben een autofreak, en auto's ZIJN amusement voor mij... Dus dan verkies ik fifth gear, waar meer aandacht naar de auto's dan naar geslaagde quotes en landschappen uitgaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddkAls autofreak ben je veel meer met Best Motoring International. Heb ik pas ontdekt en veel technischer en gedetailleerder dan Fifth en Top Gear.
Comment
Comment