Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe afleveringen zitten in een nieuw kleedje
Maar ik vond de eerste toch niet echt wauw...
Buiten het gedeelte dat een Mini CS GP totaal los wordt gereden door een HPI EVO 3 (schaal 1/10) op een kartcircuit
Behalve het einde dan, Vicky kan niet tegen haar verlies en besluit er overheen te rijden
Nee, idd vond het ook al raar dat ze nitro zei
En als je in het begin kijkt zie je ook dat hij met 2 dezelfde kappen rondsleurt, dus 1 van die 2 zal wel de goner zijn
Edoch, de o-zo stoere en snelle Mini compleet afgedroogd door een "speelgoed" autootje
Pfff, ik heb de laatste drie afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik vind het echt niet verbeterd hoor, het tegenovergestelde zelfs ! Laat ons hopen dat de volgende afleveringen toch wat beter zijn ...
Pfff, ik heb de laatste drie afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik vind het echt niet verbeterd hoor, het tegenovergestelde zelfs ! Laat ons hopen dat de volgende afleveringen toch wat beter zijn ...
Vanaf morgen begind het 13de seizoen van Fifth gear.
Weet hier toevallig niemand waar de nieuwe afleveringen van Fifth Gear kunnen gedownload worden? Normaal haal ik die van WRX Fanatics, maar de nieuwe afleveringen worden blijkbaar niet meer online gezet.
Comment