Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw seizoen begint vanavond weer.

- Vicki meets World Snooker Champion Ronnie O'Sullivan.
    - Tom drives the Ford Kuga.
    - Shootout - Mitsubishi Evo X FQ300 vs Subaru Impreza WRX STi.
    - Tiff tests the first underwater car, the Rinspeed Squba.
    - and lots more...

Comment

• Altijd een leuke tussenoplossing voor het wachten op Top Gear

Comment

• Ik ben benieuwd... ook naar de nieuwe presentator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Altijd een leuke tussenoplossing voor het wachten op Top Gear

Pfff, Top Gear kan qua autojournalistiek lang niet tippen aan Fifth Gear.
          Top Gear is entertainment, ontspanning en is goed om mee te lachen, maar als je de waarde van een auto wilt weten ben je veeeeel beter af met fifth gear.

Goooo Vicky Gooo Tiff

Comment

• Klopt.
            Maar ze zijn wel oersaai

Comment

• Tiff heeft zo'n ambetante manier van praten vind ik.

Aan Jeremy kan geen enkele presentator tippen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik vind het een compleet geile poes.

ik vind het ook een hete poes..en dan nog aan het stuurtje kunnen vijzen ook....meer moet dat niet zijn..

Comment

• Net nieuwe aflevering gekeken, vind hem goed, volgende keer de gt2. Ze zijn tegenover vorig seizoen weer wat verbeterd heb ik de indruk.

Comment

• Aflevering fifth gear ook gezien, vond het een goeie aflevering!

Comment

• Iemand al op gelet hoe geforceerd veel die nieuwe presentator dingen wil uitbeelden terwijl hij spreekt?

Over Fifth Gear vs Top Gear: Top Gear is veeel amusanter om naar te kijken en komt ook spontaner over, maar is vooral entertainment, terwijl Fifth Gear dan toch interessanter is (vb. de tweedehandstips, objectiever vergelijkingen).

Maar zoals de meesten zie ik uiteraard veel liever Top Gear en dient Fifth Gear vooral als opvulling.

Comment

• Wordt dit op een in Vlaanderen beschikbare tv zenden uitgezonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                          Iemand al op gelet hoe geforceerd veel die nieuwe presentator dingen wil uitbeelden terwijl hij spreekt?

Over Fifth Gear vs Top Gear: Top Gear is veeel amusanter om naar te kijken en komt ook spontaner over, maar is vooral entertainment, terwijl Fifth Gear dan toch interessanter is (vb. de tweedehandstips, objectiever vergelijkingen).

Maar zoals de meesten zie ik uiteraard veel liever Top Gear en dient Fifth Gear vooral als opvulling.
                          Van de laatste top gears vind ik de reviews allemaal duf: bv: scuderia en brooklands. Dat maakt de show wel een stuk minder om naar te kijken, het concept van die races van een auto tegen openbaar vervoer ben ik ook wel al wat beu ondertussen, en dat met die 2e hands alfa's was ook niet heel goed. Normaal vind ik top gear ook beter, maar momenteel kijk ik liever fifth gear, misschien dat volgend seizoen weer beter is. Als ge niet heel erg van auto's houdt is top gear wel zoizo veel beter, en hun humor is ook pakken beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                            Wordt dit op een in Vlaanderen beschikbare tv zenden uitgezonden?

Denk het niet maar finalgear.com heeft ze allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                              Wordt dit op een in Vlaanderen beschikbare tv zenden uitgezonden?
                              Als je digi-tv hebt, post 501 > Discovery channel meestal 2 afleveringen na elkaar.

Comment

• Discovery zendt wel redelijk oude afleveringen uit...

Comment

• Op hun homepage (http://fifthgear.five.tv/) staat een filmpje waarin Tom Ford de aflevering van volgende week promoot. Ik hou van die gast. Leukste presentator (na Jeremy off course).

"The X6... You might be surprised, or you might be sick".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Discovery zendt wel redelijk oude afleveringen uit...
                                    Das wel waar idd.

Comment

• Up voor onze vriend Fred.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Tiff heeft zo'n ambetante manier van praten vind ik.

Aan Jeremy kan geen enkele presentator tippen!
                                        Jeremy the best!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                                          Up voor onze vriend Fred.
                                          Thx Ik vond het al raar dat er nog geen topic was.
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X