Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fifth Gear

Aangezien dergelijk topic er nog niet was, en er reeds een Topgear-topic is ... Het Fifth Gear Topic.

Hier kun je dus bespreken wat er in een volgende aflevering van Fifth Gear komt, of een aflevering die je net bekeken hebt, daar kun je je commentaar hier over kwijt.

Ik moet zeggen dat fifth gear dit seizoen echt top is. Het is op een andere manier dan topgear, maar ik geniet er toch wel van.

In de laatste afleveringen gaan ze met de bentley flying spur naar een "speed-festival" om er te dragracen tegen echte drag-wagens.

Afleveringen zijn via verschillende kanalen te bekijken, en nogmaals tis de moeite!

Welke kanalen?
    Welke dag?
    Welk uur?

Comment

Het is idd op een andere manier gebracht dan Top Gear maar ze hebben bij Fifth Gear blijkbaar ingezien dat de manier van Top Gear toch beter is... Vandaar dat de Fifth Gear afleveringen nu ook een uur duren (wel in 4 delen dus maar liefst 3 reclameblokken ertussen!) en er nu ook zo'n lijst is waar ze rondetijden op plakken.

De enige reden waarom ik naar Fifth Gear kijk is voor Vicky. Bij stilstaand beeld is ze nie zo schoon, maar ne keer in beweging ziet ge de kleine foutjes nie zozeer hé . En 'k hoor haar graag spreken.

Top Gear is leuker.

Den Billie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
        Top Gear is leuker.
        Voor mij is Fifth Gear beter...

Nu ja, iedereen zijn mening!

Comment

Fifth Gear is dit seizoen inderdaad veel beter. Op sommige vlakken zelfs beter dan Topgear, want er komt geen bekende Brit een rondje afleggen op hun circuit (want dat vind ik echt saai aan Topgear).

Verder duurt het nu inderdaad langer (1u inclusief reclame, 45min zonder reclame). Qua presentatoren vind ik Vicky, Tiff en Tom heel goed, die Jason Plato vind ik maar een snobke.

Afleveringen zijn te vinden op http://www.wrxfanatics.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
            Welke kanalen?
            Welke dag?
            Welk uur?

Internet!!!

Mininova.Org

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
              Fifth Gear is dit seizoen inderdaad veel beter. Op sommige vlakken zelfs beter dan Topgear, want er komt geen bekende Brit een rondje afleggen op hun circuit (want dat vind ik echt saai aan Topgear).

Verder duurt het nu inderdaad langer (1u inclusief reclame, 45min zonder reclame). Qua presentatoren vind ik Vicky, Tiff en Tom heel goed, die Jason Plato vind ik maar een snobke.

Afleveringen zijn te vinden op http://www.wrxfanatics.com
              Niet dat vergeten dat dat "snobke" een ervaren racepiloot is uit de BTCC, wat ze bij Topgear niet hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Voor mij is Fifth Gear beter...

Nu ja, iedereen zijn mening!
                Ik vind topgear ook leuker, vooral omwille van de humor. Fifth gear brengt alles veel objectiever in beeld, Topgear durft al eens een wagen af te breken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  Niet dat vergeten dat dat "snobke" een ervaren racepiloot is uit de BTCC, wat ze bij Topgear niet hebben.
                  Stiggie lijkt me anders ook best wel ervaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lil_Angel
                    Stiggie lijkt me anders ook best wel ervaren
                    Ja, akkoord, maar die doet zijn mond niet open he!

Die geeft zijn mening niet over die kar

Comment

daar hebben ze jc voor

Comment

Bwa, toen 'ie met die Astra VXR over het circuit scheurde schudde hij toch ook ffe z'n hoofd

Persoonlijk vind ik Top Gear aangenamer om naar te kijken.

Comment

In aflevering één van het nieuwe seizoen geven ze een lekkere 'stek' op topgearparour ...

and I quote :

"... it's a track we realy love ... it has tight twisty bends, with little room for error. And it really rewards a good handling car ... unlike some airfield circuits i could mention ..."

Comment

Waar op die mininova.org site staan die afleveringen? Ik zie daar veel staan maar geen 5th gear.
                            Weet iemand een site waar je er kan downloaden zonder zo'n Torrent-gedoe, da lukt nooit bij mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                              Waar op die mininova.org site staan die afleveringen? Ik zie daar veel staan maar geen 5th gear.
                              Weet iemand een site waar je er kan downloaden zonder zo'n Torrent-gedoe, da lukt nooit bij mij
                              tsjek pm

Comment

tsjek pm
                                And Rabbit came in second...
                                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Ik heb alle afleveringen bekeken van dit seizoen nu van fifth gear en het is de moeite waard, zeker nu het in een ander kleedje is gestoken.

Het besturen van de wagens op zich is ook van een hoger niveau. En wat betreft Jason Plato, kvind wel dat ie goe kan presenteren.

Rallyman

Comment

Ben ik nu de enige die het huidige 5th gear seizoen een pak slechter vindt als vroeger?

Jason, Tiff, en Vicky zijn zeer goed in het rijden en dat tegelijk becommentariën. In het nieuwe formaat zitten ze hun tijd te veel te verspillen met zeveren en daar zijn ze slecht in. Een Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May kunnen de gaten in de studio tussen de verschillende reportages op een aangename manier vullen, maar bij 5th gear slagen ze daar toch niet in, ze hebben gewoon de finesse niet.

Het vroegere 30 min 5th gear formaat vond ik vele beter: dat werd maar 1x onderbroken door reclame en er zat geen zever tussen de verschillende reviews. In het huidige 60 min formaat vullen ze de extra ruimte op met meer reclame en onbenullige zever. Ik kan me trouwens niet van de indruk ontdoen dat ze Top Gear gewoon willen naäpen. Enkele jaren geleden toen het nieuwe Top Gear seizoen startte, moest 5th Gear ook plots een 'eigen' track hebben, vorig seizoen zijn zij ook begonnen met die wedstrijdjes die Top Gear doet. En dit seizoen moeten ze ook plots de verschillende rondetijden bijhouden in een lijst en krijgen ze ook een studio. Maar waar ik me nog het meest aan erger zijn de flauwe mopjes richting Top Gear. 3 jaar geleden was dat grappig, maar nu is dat compleet afgezaagd!!

In 2002 en 2003, toen de vernieuwe Top Gear pas startte, verkoos ik 5th Gear boven Top Gear omdat bij 5th Gear de verschillende leuke reviews snel op elkaar volgden zonder onderbrekeing, terwijl Top Gear de finesse nog niet had van nu en hun studio er toen nog vrij belabberd uitzag.

Maar nu ga ik voor helemaal voor Top Gear. De huidige 5th Gear ziet er gewoon uit als een goedkope kopie van Top Gear. Bah, ze hadden beter hun eigen weg blijven uitgaan en niet het succes van Top Gear proberen te kopiëren.

My 2 cents
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Als we nu eens de vergelijking met top gear stoppen en het over het programma zelf hebben?
                                      Ik vond de shootout tussen de Fiesta ST en de Colt CZT wel interessant. Heb met de Colt al op Zolder meegereden en dacht echt wel dat die het zou halen.
                                      Maar nee, de Fiesta was veel sneller en maar een fractie trager dan de Focus RS. Wil toch wel wat zeggen. Thumbs up voor de Fiesta.

Btw, downloaden van afleveringen en informatie over wat de inhoud is van elke aflevering vind je op http://www.finalgear.com

Comment

crap, weeral torrents. zijn er geen alternatieven?? of ergens een duidelijke beschrijving over hoe die crap werkt?

Comment

Working...
                                        X