Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
    crap, weeral torrents. zijn er geen alternatieven?? of ergens een duidelijke beschrijving over hoe die crap werkt?
    Als torrents al te moeilijk zijn dan vraag ik me af hoe je hier hebt kunnen posten. Torrents zijn echt kinderlijk eenvoudig, alternatieven zonder torrents zijn wrxfanatics.com en de newsgroups.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk
      Als torrents al te moeilijk zijn dan vraag ik me af hoe je hier hebt kunnen posten. Torrents zijn echt kinderlijk eenvoudig, alternatieven zonder torrents zijn wrxfanatics.com en de newsgroups.
      misschien ben ik niet kinderlijk genoeg dan.

Comment

Nieuwe aflevering: Fifth Gear - [08×05] - November 7th, 2005

Comment

Nieuwe aflevering: Fifth Gear - [08×05] - November 7th, 2005
          merci voor de melding!

aant dowloaden aan 490kb/s

ruime test van d s-klasse

fiesta st vs mitsu colt cz3

goodwood festival dacht ik!

mooi!
          Last edited by ; 10/11/2005, 09:15.

Comment

Heb nu gekeken en was leuke aflevering, waaruit het volgende blijkt:

de NightVision-optie in de S-klasse is geen zak waard!

de Ford fiesta ST is niet zoveel trager dan een Porsche boxster op t circuit van fifth gear en blaast de MG V8 ( die op basis van de rover75 weg )

die mannen geven dus elke week een wagen weg he
            Deze week een fiat stilo gehandtekend opt dashboard door Schumi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              merci voor de melding!

aant dowloaden aan 490kb/s

ruime test van d s-klasse

fiesta st vs mitsu colt cz3

goodwood festival dacht ik!

mooi!
              Dat is niet de nieuwste hoor, je hebt het over de vierde aflevering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                Heb nu gekeken en was leuke aflevering, waaruit het volgende blijkt:

de NightVision-optie in de S-klasse is geen zak waard!

de Ford fiesta ST is niet zoveel trager dan een Porsche boxster op t circuit van fifth gear en blaast de MG V8 ( die op basis van de rover75 weg )

die mannen geven dus elke week een wagen weg he
                Deze week een fiat stilo gehandtekend opt dashboard door Schumi
                wegblazen? hoe dramatisch
                als je 0.21 sec. wegblazen noemt wel ja.

dat de fiesta slechts een scheet trager is dan de focus rs zegt denk ik meer over hun circuit dan over de wagens.

Comment

ddk:

de Colt was op Zolder slechts 3 seconden trager dan de Evo 8. Maar Zolder is dan ook een circuit die de Colt goed ligt. Het fifth-gear circuitje is veel te kort voor de CZT, in alle korte situaties grijpt de ESP veel te vroeg in. Hadden ze de ESP uitgeschakeld (via de batterij) had de Colt zeker in de buurt gekomen van de Fiesta.

Comment

ik ben nu enkele filmpjes aant downloaden
                    en wat zijn torrents eigenlijk?

Comment

Heb de laatste aflevering gezien, het enige coole eraan was de test van de M6. En die was dan nog veel te kort. Voor de rest niks interessant, een suzuki swift tegen een scooterke met een compressor, een belachelijke mazda, en een veel te lange crashtest.
                      Top gear was beter zondag.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                      ik ben nu enkele filmpjes aant downloaden
                      en wat zijn torrents eigenlijk?

Comment

Heb net gemerkt dat Fifth gear vanaf nu ook op Discovery channel is. Moet je wel digitale TV hebben natuurlijk

Comment

ik vind hun circuit maar zwak, het verschil tussen de auto's is zeer klein en hangt meer af van de bestuurder dan de auto zelf, bij topgear duren de rondjes 30s langer en komen de auto's beter tot hun recht.

Comment

Ik heb wrxfanatics.com ontdekt, oorspronkelijk om Topgears te downloaden, maar nu het seizoen gedaan is ben ik aan de lading Fifth Gears begonnen...

Wél, I like it very much!!

De auto's worden naar mijn gevoel beter, natuurlijker in beeld gebracht, en ook voor de sound is meer aandacht, je hoort 'm gewoon beter. De achtergrondmuziek lijkt stiller te staan

Maar dé grote troef van 5th Gear zijn de presentatoren. Ze hebben inderdaad niet de flair van een JC en co, en komen soms maar droogjes over (alhoewel...), maar ik gelóóf ze meer. En ze kunnen alledrie beter rijden dan de beste van Topgear (als ik de stig niet meereken...)

Amusementswaarde van TG is stukken beter, maar ik ben een autofreak, en auto's ZIJN amusement voor mij... Dus dan verkies ik fifth gear, waar meer aandacht naar de auto's dan naar geslaagde quotes en landschappen uitgaat...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                              Ik heb wrxfanatics.com ontdekt, oorspronkelijk om Topgears te downloaden, maar nu het seizoen gedaan is ben ik aan de lading Fifth Gears begonnen...

Wél, I like it very much!!

De auto's worden naar mijn gevoel beter, natuurlijker in beeld gebracht, en ook voor de sound is meer aandacht, je hoort 'm gewoon beter. De achtergrondmuziek lijkt stiller te staan

Maar dé grote troef van 5th Gear zijn de presentatoren. Ze hebben inderdaad niet de flair van een JC en co, en komen soms maar droogjes over (alhoewel...), maar ik gelóóf ze meer. En ze kunnen alledrie beter rijden dan de beste van Topgear (als ik de stig niet meereken...)

Amusementswaarde van TG is stukken beter, maar ik ben een autofreak, en auto's ZIJN amusement voor mij... Dus dan verkies ik fifth gear, waar meer aandacht naar de auto's dan naar geslaagde quotes en landschappen uitgaat...
                              Als autofreak ben je veel meer met Best Motoring International. Heb ik pas ontdekt en veel technischer en gedetailleerder dan Fifth en Top Gear.

Comment

Als autofreak ben je veel meer met Best Motoring International. Heb ik pas ontdekt en veel technischer en gedetailleerder dan Fifth en Top Gear.
                                Waar download je dat? Want via mininova vind ik maar twee afleveringen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                                  Waar download je dat? Want via mininova vind ik maar twee afleveringen ...
                                  ook eens op BMI zoeken...

Comment

ook eens op BMI zoeken...
                                    BMI ?

Heb eergisteren een aflevering gedownload. Het ziet er idd wel technischer uit, alleen jammer dat alles in een aziatische taal gesproken wordt, waar ik dan ook niets van versta ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                                      BMI ?

Heb eergisteren een aflevering gedownload. Het ziet er idd wel technischer uit, alleen jammer dat alles in een aziatische taal gesproken wordt, waar ik dan ook niets van versta ...
                                      Best Motoring International?

Comment

owww ...

op google kreeg ik telkens Body Mass Index

bedankt

Comment

zoek gewoon op best motoring
                                          via google vind je een 4 tal filmpjes en kheb in knappe filmpjes een link gepost waar er nog veel staan, wel japans meestal

Comment

Working...
                                          X