Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je moet dus naar best motoring international zoeken, met de nadruk op international. Die zijn ondertiteld en in het engels becommentarieerd.
Op torrentspy staan er zeer veel.
Heb die vorige 3 seasons hier ook. Best wel goed. Meer technischer dan Top Gear...maar wel minder grappig, want ik vind dat dee hoofdpresentator (naam ben ik ff kwijt) echt zo nen grote homo is. Sorry voor de mensen die hierdoor zich gekwetst aanvoelen, maar dat is nu eenmaal mijn persoonlijke mening. Heb niets tegen homo's ze...maar het stoort een beetje.
Weer nieuwe aflevering geweest met daarin een shootout van de WRX STI en Forester STi.
Verder:
- de Audi Q7
- iets over wax en auto's wassen
- crash test met een SUV
- retro car race
Ik heb persoonlijk nog nooit een aflevering van Fifth gear gezien, enkel wat fragmentjes. Ik weet dat Tiff van bij Top Gear komt, maar vanwaar komt Fifth Gear precies? Hoe komen ze erop om een programma dat bijna volledig hetzelfde is als een ander prime time programma (tot in de titel toe), te maken?
Toen Tiff en Vicky nog bij TG zaten, werd TG door de plaatselijke Flor (lees: minsterie van verkeer) aanzien als een programma dat jongeren aanzette tot onverstandig rijgedrag. Het moest dus veel braver worden. Minder side ways shots, gierende banden, 360's, etc... beetje zoals er zoveel autoprogramma's zijn.
Tiff en Vicky waren dat gezeur beu en hebben toen besloten een eigen programma te maken, onafhankelijk van de BBC. Channel 5 was geïnteresseerd en zo geschiedde het.
Gelukkig is JC gebleven bij BBC en kennen we TG zoals het nu is. Jammer dat Channel 5 enkel via satelliet te verkrijgen is, maar dan downloaden we het wel gewoon. De aflevering waar Tiff in een BMW F1 een race aangaat met Vicky met de M5 moet je zeker gezien hebben. Niemand kreunt zo lekker als ze door een F1 wordt gepasseerd
Ik heb persoonlijk nog nooit een aflevering van Fifth gear gezien, enkel wat fragmentjes. Ik weet dat Tiff van bij Top Gear komt, maar vanwaar komt Fifth Gear precies? Hoe komen ze erop om een programma dat bijna volledig hetzelfde is als een ander prime time programma (tot in de titel toe), te maken?
Fifth Gear was designed in 2002 after the BBC show Top Gear's first run ended in 2001 after 24 years as the premier British car show after a plumet in viewer ratings and the departure of presenter Jeremy Clarkson. Channel 5 wanted to buy the Top Gear name from the BBC, but the BBC refused, so they created the very similarly branded Fifth Gear as an attempt to take on the banner and audience which had been shed from the BBC after the axing. Several of Top Gear's ex-presenters, including Quentin Willson, Tiff Needell and Vicki Butler-Henderson were hired by Five to create the new motoring show.
Iemand die botsing gezien tussen de Renault Espace en de Land Rover Discovery? Die Espace is echt verdomde veilig, het passagierscompartiment was nog bijna intact. In die Discovery had ik niet graag gezeten
Iemand die botsing gezien tussen de Renault Espace en de Land Rover Discovery? Die Espace is echt verdomde veilig, het passagierscompartiment was nog bijna intact. In die Discovery had ik niet graag gezeten
Ja in de land rover had je het zeker niet overleefd. Best wel gevaarlijk eigenlijk als je ziet dat de meeste mensen SUV's kopen om de veiligheid.
Comment