Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fifth Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenik heb gistere 4 afleveringen van dit seizoen gedownload: 2, 3, 4 en 5
wat ik slecht vind:
-korter als topgear, veel pauzes
-minder grappig als topgear
-circuit is piepklein
-tiff needle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenik heb gistere 4 afleveringen van dit seizoen gedownload: 2, 3, 4 en 5
wat ik slecht vind:
-korter als topgear, veel pauzes
-minder grappig als topgear
-circuit is piepklein
-tiff needle
-Minder grappig is een feit
-Tis wel een écht circuit... Het bevoordeelt auto's met een goede handling, in plaats van veel vermogen (zie TG-track)
-De ploeg van Fifth Gear kent meer van auto's. Ze brengen mij ook beter over hoe ze rijden.
Meer en meer kijk ik naar 5th Gear voor de auto's, Topgear voor amusement
Maar tis nu niet dat het een beter is dan 't ander.
De wedstrijdjes auto vs. een ander 'voertuig' beginnen me wel te enerveren bij TG. Vroeger was dat nog es leuk, nu uitgemolken en té fake...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerTe uploaden van u?
Bitcomet werkt niet bij mij.
Zie WRXfanatics, kzal hier zetten wanneer 'ie beschikbaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz-Het duurt korter, maar er zit minder 'zever' in, tis meer to the point
-Minder grappig is een feit
-Tis wel een écht circuit... Het bevoordeelt auto's met een goede handling, in plaats van veel vermogen (zie TG-track)
-De ploeg van Fifth Gear kent meer van auto's. Ze brengen mij ook beter over hoe ze rijden.
Meer en meer kijk ik naar 5th Gear voor de auto's, Topgear voor amusement
Maar tis nu niet dat het een beter is dan 't ander.
De wedstrijdjes auto vs. een ander 'voertuig' beginnen me wel te enerveren bij TG. Vroeger was dat nog es leuk, nu uitgemolken en té fake...
-vicky
Comment
Comment