Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb die aflevering nu gezien. Hilarisch om Jason Plato zijn face te zien
wanneer miss daar tegen die Chrysler rijdt, ik lag echt plat.
Ze was er precies zelfs eerst nog nie van aangedaan, effe nog goe revven.
Maar het is haar vergeven
Fifth gear is over het algemeen minder entertainend dan Top Gear maar het
is veel meer gericht op de auto's, wat ik niet slecht vind.
Alleen kan die Vicky en die pe da altijd over veiligheid of naft ofzo mij wel ergeren.
En ook, wat een lelijk accent van ierse van Girls aloud!
Ja das wel waar.
Kbegin Fifth Gear echt goed te vinden, al mochten de reportages iets langer geweest zijn
Topgear daalde de laatste weken iets in mijn achting, maar sinds zondag weer toppie
- De nieuwe lexus hybride GS 450 H V6 wordt getest door Janson Plato. Conclusie van het verhaal is dat ie niet echt 'sportief' te noemen is, het is gewoon een snelweg cruiser met de prestaties van het V8 model, maar met de kosten van een 4 cilinder wagen...
- Vervolgens een kleine verslagje over de Fiat Grande Punto met daarna een recordpoging "max aantal mensen die je in een kleine wagen kunt krijgen". Het wereldrecord stond op 21 mensen in een nieuwe Mini, zij hebben er 22 in de Punto gekregen. Ze mochten er wel niet mee in het guinness book staan, omdat het alleen maar slaat op epische wagentjes zoals de Mini, Smart, ...
- Ze tonen een kleine teaser over de nieuwe bond film met de Aston Martin DBS, later in de series tonen ze een uitgebreider verslag...
- Daarna het coolste deel van de hele episode, Needell gaat met een DBRS9 gaan racen in een GT3 competitie op Silverstone tegen lambo's, porsche's, Vipers, Ascari's, ... 1ste race kreeg Needell te maken met (waarschijnlijk) transmissieproblemen, 2de race kreeg ie 2 keer een duw van een andere DBRS, waardoor ie problemen kreeg met z'n voorvering...
- Ze gaan effe lachen met een promotiefilmpje van de nieuwe Continental GTC...
- Ze tonen een korte montage over de veranderingen die de rijopleiding van politieagenten heeft ondergaan mbt tot nieuwere rijhulpjes...
- Daarna een filmpje over een hedendaags veelvoorkomend probleem: benzine doen in een dieselstoof en diesel doen in een benzinewagen...
- En als laatste een duel tussen de Astra VXR en een Tuned Astra 1.9 diesel. Conclusie; de diesel moet helemaal niet veel onderdoen! Let wel eens op hoeveel roet/rook er niet uit die getunede diesel komt :S ...
Omdat het WK is zal het ook hier een aantal weekjes duren tot de nieuwe aflevering ...
Die Astra was inderdaad een stoomtrein op dat circuit, zoveel rook
Ik postte het even omdat er een tijdje geleden een discussie was in een topic (het heinz topic dacht ik) over het feit dat hun diesel meer roet produceerde na het tunen. Ik weet nu niet of een astra 1.9 veel zwarte rook uitstoot, maar tis toch een feit dat het een fenomeen is na tuning (al dan niet door slechte afstelling) ...
jaja, maar da's streamingvideo zeker? je zal dan je telemeter eens zien gaan...
heb daarstraks die van 24/07 eens bekeken, die van Mclaren F1 vs Enzo. een leuke aflevering.
Das idd streaming... Ik wist ni dat den telemeter dan de hoogte in ging. Bwa, maakt ni zoveel uit, kheb nog genoeg plaats.
Ben nu effe aan 't kijken, kheb alleen blijkbaar geen geluid!?
Pas ook nog enkele bekeken die ik ooit gedownload had: De test die Tom Ford deed met die TT vond ik perfect: Zowel grapjes, als droge info, als echte rij-indrukken en mooie beelden. Comme il faut
Das idd streaming... Ik wist ni dat den telemeter dan de hoogte in ging. Bwa, maakt ni zoveel uit, kheb nog genoeg plaats.
Ben nu effe aan 't kijken, kheb alleen blijkbaar geen geluid!?
bij de streaming video of de gedownloade bestanden van wrxfanatics?
Comment