Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifth Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
    Ik heb Telenet, maar da zit toch ni gewoon in uw abbonement?

Edith heeft da hie just ff geprobeerd en blijkbaar lukt da!
    Das gratis??? Vandaag, anno 2006? Schitterend!

Thanx a lot rallyman!
    Graag gedaan

Comment

• De nieuwe afleveringen zitten in een nieuw kleedje
      Maar ik vond de eerste toch niet echt wauw...

Buiten het gedeelte dat een Mini CS GP totaal los wordt gereden door een HPI EVO 3 (schaal 1/10) op een kartcircuit
      Behalve het einde dan, Vicky kan niet tegen haar verlies en besluit er overheen te rijden

Comment

• film

Het is trouwens geen Nitro maar een electro en zeker niet Andy's wagen, alles is in scene gezet.

Comment

• Nee, idd vond het ook al raar dat ze nitro zei
          En als je in het begin kijkt zie je ook dat hij met 2 dezelfde kappen rondsleurt, dus 1 van die 2 zal wel de goner zijn

Edoch, de o-zo stoere en snelle Mini compleet afgedroogd door een "speelgoed" autootje

Comment

• Pfff, ik heb de laatste drie afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik vind het echt niet verbeterd hoor, het tegenovergestelde zelfs ! Laat ons hopen dat de volgende afleveringen toch wat beter zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
              Pfff, ik heb de laatste drie afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik vind het echt niet verbeterd hoor, het tegenovergestelde zelfs ! Laat ons hopen dat de volgende afleveringen toch wat beter zijn ...
              Same here.

Verleden seizoen was écht sterk, nu vind ik het zelfs bij momenten zelfs saai

Comment

• Beste aflevering tot nu toe!

Touareg die Boeing trekt * respect, die bak heeft mijn hart veroverd in FL versie *

TT 3.2 vs BMW Z4 3.0 si

En info over crashtests.

Comment

• Nieuw seizoen van fifth gear trekt weeral eens op niets, op enkele reportages na !

Comment

• Er is wel een licht in de duisternis: Tim Lovejoy is weg!

K ga nu kijken naar de 5e aflevering, 't is wel goeie ontspanning in de blok en om het wachten op TG te verzachten.

Comment

• Vanaf morgen begind het 13de seizoen van Fifth gear.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                        Vanaf morgen begind het 13de seizoen van Fifth gear.
                        Weet hier toevallig niemand waar de nieuwe afleveringen van Fifth Gear kunnen gedownload worden? Normaal haal ik die van WRX Fanatics, maar de nieuwe afleveringen worden blijkbaar niet meer online gezet.

Comment

• finalgear

Comment

• zelfs google vindt't voor u

tik zo'n willekeurige combinatie van "fifth gear" en "rapidshare" of "torrent".

Comment

• ben ik nu de enigste die deze teef niet kan uitstaan ?

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

praat irritant en spreekt vaak nonsens.

die aflevering da ze haar moeder in die lamborghini steekt is ook echt belachelijk.

i mean.. WTF was that all about ?

Comment

• Ze praat irritant, idd, maar ik vind haar enthousiasme wel aanstekelijk, en geef toe, ze is wel wat mooier om op te kijken dan pakweg James May.

Tom Ford is nog de zaligste presentator van al (na JC dan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

die aflevering da ze haar moeder in die lamborghini steekt is ook echt belachelijk.

i mean.. WTF was that all about ?
                                  Ze heeft dat nog es over gedaan met haar zus maar dan in een Lotus, idd wtf

Comment

• ik vind da wel een leuk ding, die hare lach is zo grappig en da kreetje daarbij als ze den auto laat uitbreken

Comment

• Ik vind het een compleet geile poes.

Comment

• Soms wou ik dat ik die Fifth Gears in real time kon bekijken

Prijsvraag voor een Lotus Elise MkI, 1000 pounds of fuel, en een reisje naar Turkije (ofzo) voor een Porscheraceken!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Soms wou ik dat ik die Fifth Gears in real time kon bekijken
                                          Realtime maakt niet uit eh, de prijsvraag geldt een hele week.

Alleen...tsja, UK

Comment

Working...
                                          X