Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Momenteel een zeer interessante Ter Zake zaterdag over de opwarming van de aarde .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Nu op Canvas,"The great global warming swindle"

reportage die probeert te bewijzen dat de opwarming v/d aarde niets met de CO2 temaken heeft.

Comment

• Grmbll, wou dat wel eens zien maarja, men ma zit naar 'Wittekerke' te kijken

Comment

• Vanavond op Kanaal2: Swordfish. Met onze Peebee z'n TVR
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• eveneens vanavond op TV: Undercover Lover
            voor de liefhebbers van werkelijk schrale marginale uitlachtv, that we love so much

enfin, nog effe hulde brengen aan de op één na grootste westvlaamse mong die vorig seizoen het scherm heeft gehaald: über loser PACO die keihard verloor

voor zij die zich afvragen wie dan de allergrootste westvlaamse mong was:
            link

Comment

• vanaf vandaag blijkbaar weer eerste afleveringen van fleet-tv en auto-tv, kijken !
              4 rings driver

Comment

• Inderdaad, fleet-tv begint blijkbaar om 13h00 en wordt een uur lang herhaald. (http://www.fleet.tv/)

En van auto-tv kan je de data hier vinden

Comment

• HELP!!!

Ik zoek iemand die de reportage van de rally van haspengouw heeft opgenomen vorige week. Op Sporza en/of op La1 of La2 in Champion.

PM me als je het opgenomen hebt of iemand kent die het heeft!
                  Alvast bedankt!

Comment

• Tip voor zij die houden van Fifth Gear, tegen het illegaal downloaden zijn, en de pest hebben aan de slechte youtube-kwaliteit: op Joost (het nieuwe wonderprogramma van de makers van Kazaa en Skype) is een apart Fifth Gearkanaal, met net iets oudere reportages.

Download het gratis programma op www.joost.com, registreer je snel, en geniet van 100en zenders, waaronder MTV, Fifth Gear, Aardman Studios en veel cartoons.

Zap tussen reportages van de Noble Vs. Mitsu Evo, Pagani Zonda, F430 Spider, ... het enige wat je moet doen is 3 seconden reclame voor Opel zien vooraleer je een programma kunt zien.

Comment

• Goeie tip, ik zie Fifth Gear wel graag.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Welke programma's bestaan er eigenlijk nog?

Heb het de laatste tijd niet zo veel meer kunnen volgen.

Comment

• Ik heb de salon special van Autowereld TV vandaag gemist.

Is er daar een heruitzending van gepland? Kan ik dat ergens online bekijken? (niet via iwatch)

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                            Ik heb de salon special van Autowereld TV vandaag gemist.

Is er daar een heruitzending van gepland? Kan ik dat ergens online bekijken? (niet via iwatch)

Thx
                            Woensdag om iets over middernacht (donderdag dus al) als ik me niet vergis !!

Comment

• Is Autowereld TV terug? Of bedoelt hij AutoTV?
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Het programma 'Autowereld TV' is al een tijdje gestockeerd in het VTM-archief. Maar voor het autosalon maken ze een uitzondering en komen ze met een heuse 'Autosalon Special'. Presentator van dienst is Kris Wauters.

De uitzending brengt een uitgebreid overzicht van de nieuwigheden, zowel op het vlak van de auto's als van de motoren. We gaan na hoe 'groen' het salon kleurt, en dromen weg bij exclusieve bolides. Presentator Kris Wauters ontvangt op de Heizel ook Geert Hoste en Piet Huysentruyt.
                                De speciale uitzending staat geprogrammeerd op zondag 20 januari om 17.10 uur en op woensdag 23 januari om 00.05 uur.

Bron: VTM

Comment

• Bedankt, ik zal vanavond kijken.
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                  X