Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
    Op het einde zag je nog dat hij tegen een boom was gereden met zn FX45. Gans de zijflank in een deuk
    Potjandorie, had beter wat langer gekeken dan

Comment

Die FX45 is toch een prijzig beestje.

Zo'n 49000 EUR exclusief BTW.
      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
        Die FX45 is toch een prijzig beestje.

Zo'n 49000 EUR exclusief BTW.
        Ik vind eigenlijk dat dat héél erg goed meevalt ... Kijk eens naar de prijs van een X5 4.4i, een Touareg V8, Mercedes ML500 of zo En dan heb je met die Infiniti een auto die superexclusief is, en praktisch onverwoestbaar. En de standaarduitrusting is werkelijk

Mijn voorkeur zou wel naar de FX35 gaan
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Ik vind eigenlijk dat dat héél erg goed meevalt ... Kijk eens naar de prijs van een X5 4.4i, een Touareg V8, Mercedes ML500 of zo En dan heb je met die Infiniti een auto die superexclusief is, en praktisch onverwoestbaar. En de standaarduitrusting is werkelijk

Mijn voorkeur zou wel naar de FX35 gaan
          Tot je een uurtje verder rijdt, richting Knokke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            Tot je een uurtje verder rijdt, richting Knokke.
            Das waar, maar toch ook niet in die mate zoals een X5, Cayenne, ML, etc.
            M'n pa heeft ook nog serieus overwogen om zo een infiniti te laten overkomen toen de dollar zo goedkoop stond. Maar z'n voorliefde voor bmw heeft toch gewonnen!

Comment

Heb het daarstraks ook gezien.

Triest hoor, je ziet zo dat ze gewoonweg alles van Topgear hebben gekopiëerd.Van de studio tot het in de bossen crossen met die millitairen die op hen schieten.
              Comentators zijn ook niet alles en die dreamcar rubriek die er zit aan te komen lijkt zowat exact hetzelfde te zijn als Fleet tv.Kijk, ik sta open voor autoprogramma's in Vlaanderen, maar beter géén programma dan een flauw afkooksel.En dan nog eens die mooie Infinit een kanjer van een deuk bezorgen...

Ik schaam me in hun plaats.

Comment

Net gezien, wat een flauwe kopie zeg...
                Ok, 't is iets beter dan FleetTV, maar het is nog steeds redelijk waardeloos.
                En wat voor een oetlul is me die presentator zeg.

Comment

Heb het vanmiddag ook gezien

eerst die deur tegen zijn bakkes en dan tegen die boom...

Ok, het is al beter dan FleetTV maar komaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                    Das waar, maar toch ook niet in die mate zoals een X5, Cayenne, ML, etc.
                    M'n pa heeft ook nog serieus overwogen om zo een infiniti te laten overkomen toen de dollar zo goedkoop stond. Maar z'n voorliefde voor bmw heeft toch gewonnen!
                    Oei oei, komt dat wel goed als ik er stage moet doen :

Comment

Was daarjuist een beetje aan het zappen, ik kom Auto TV tegen, ik laat het even opstaan...Op een bepaald ogenblik filmt de camera die Philip Quattens (of hoe heet hij ?) vanuit een bepaalde hoek zodat je kon zien dat hij ergens op een scherm moet aan't kijken geweest zijn voor zijn tekst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                        Was daarjuist een beetje aan het zappen, ik kom Auto TV tegen, ik laat het even opstaan...Op een bepaald ogenblik filmt de camera die Philip Quattens (of hoe heet hij ?) vanuit een bepaalde hoek zodat je kon zien dat hij ergens op een scherm moet aan't kijken geweest zijn voor zijn tekst.
                        of dat hij gewoon in de verkeerde camera zit te kijken, heeft hij soms ook voor
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

en als tanja dexters 'lamborghini gallardo" moet zeggen
                          bij "gallardo" struikelt ze meestal over het woord

Comment

Dit programma is géén graad beter dan Fleet TV. Totaal niet interessant om naar te kijken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                              Dit programma is géén graad beter dan Fleet TV. Totaal niet interessant om naar te kijken!
                              Idd, volledig dezelfde reportages als in FleetTv ... met dezelfde teksten Enkel worden ze nu ingesproken door Tom Van Landuyt

Comment

Amai, alleen de VW passat variant getest in een heel auto-programma! Akkoord, ze babbelden ook over de Dakar, maar toch. Langs de andere kant is het wel moeilijk om iedere week een uitzending vol te maken met iedere keer opnieuw meerdere wagens. Misschien zou het boeiender kunnen worden als men overschakelde naar één aflevering per twee weken of één aflevering in de maand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Kan die vent ook niet uitstaan. Constant pogingen om een zekere vorm van "humor" in het programma te leggen en daardoor verknalt hij dus de gelofwaardigheid van het programma
                                  Klopt volledig maar toch een pluim voor een (arme) regionale zender dat ze zoiets op poten zetten.
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                                    Amai, alleen de VW passat variant getest in een heel auto-programma! Akkoord, ze babbelden ook over de Dakar, maar toch. Langs de andere kant is het wel moeilijk om iedere week een uitzending vol te maken met iedere keer opnieuw meerdere wagens. Misschien zou het boeiender kunnen worden als men overschakelde naar één aflevering per twee weken of één aflevering in de maand?
                                    ja, en wat voor een test. een rondje in de haven of zoiets en ze komen tot de conclusie dat het toch wel een erg goeie wagen is.

Comment

WTF?

De Vliegende Vlaming

Oorspronkelijk geplaatst door auto-tv.be
                                      In de Vliegende Vlaming testen we een bekende Vlaming op zijn of haar rijkwaliteiten. We laten hem een ronde afleggen op het Circuit van Zolder in een Dacia Logan en vragen hem naar hoe passioneel hij denkt auto's. Snelle televisie dus.

Dat is weer iets heel origineel!?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                        Ja, als die presentator van Fleet TV erbij is, dan zal het weer niet veel soeps zijn. Hij kan gewoon niet presenteren. Een Nederlandstalig Topgear programma zullen we nooit krijgen...
                                        Als het zo ene is als Jeremy Clarkson, dan hoeft het ook niet voor mij zenneuh
                                        Voor de rest geen probleem met diene Fleet- en Auto TV presentator

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                                          Voor de rest geen probleem met diene Fleet- en Auto TV presentator

u bent een unieke belg denk ik.

Comment

Working...
                                          X