Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

u bent een unieke belg denk ik.
    't is mss familie
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

idd die phillippe is echt een zeveraar ik hoopte dat hij bij fleet tv al ging stoppen met altijd dat onozel gezeik van "vandaag ga ik eens met de dreamcar rijden..."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
        Deze heb ik zien staan bij Callens in Oudenaarde. Wat een bak man !
        geef mij dan maar die http://www.carx1.com/wallpapers/06/I...45-002_800.jpg Infiniti!
        The Power Of Dreams

Comment

en het ergste is ng dat die boerepummel tijdens de vorige aflevering de hele tijd met de F430 heeft mogen rondrijden

de wereld is dus echt onrechtvaardig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
            en het ergste is ng dat die boerepummel tijdens de vorige aflevering de hele tijd met de F430 heeft mogen rondrijden

de wereld is dus echt onrechtvaardig...
            Inderdaad. Ik vind het ook een oerstomme en kinderachtige presentatie. Voor wie houden ze de kijker eigenlijk? Kinderen van 10jaar misschien? Schandalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-riko
              Of dit is een fotoshop, ofwel deze is verlaagd met gigantische velgen eronder! Hoe dan ook, hier vind ik hem echt lelijk!

Comment

zenden ze die aflevering nog uit waar ze de F430 tegen de Gran sport testen, want die zou ik graag nog willen zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                  zenden ze die aflevering nog uit waar ze de F430 tegen de Gran sport testen, want die zou ik graag nog willen zien
                  zal binnenkort wel online komen bij vorige afleveringen op de website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                    dat moet je niet echt aux serieux nemen
                    rijden gewoon als taxi beetje rond met die twee auto's
                    en phillippe die zijn uitgebreide kennis showt over de ferrari F430
                    de topsnelheid bedraagt 315km/h en een spurtje van 0 tot 100km/h duurt slechts 4.2 seconden echt zielig die vent

Comment

Halfweg het clipje drift Jeffery schoon met de Maserati Gransport MS Victory

het belachelijk voorstukje als de ene presentator weer niet mag rijden moet je er maar bij nemen.

Comment

dit weekend is het nieuw seizoen autoTV begonnen op de regionale vlaamse zenders

en wie zien we daar als onvervalste showman plots opduiken in de rubriek "de populairste cabrio van het moment" (goed voor verschijningen gedurende gans het seizoen!): "onze" Alain DEVOS
                        zo zie je maar dat de "samenwerking" tussen AW en AG niet enkel op dit forum bestaat maar ook op het TVscherm, en dat de allergrootste, de heer Tony VERHELLE, zijn collega van AW nu plots naast zich gedoogt
                        ik verwacht wederzijds afzeik-vuurwerk
                        way to go, Alain!

Comment

Ja, ik heb hem gezien

Qua Guido Belcanto lookalike gaat dat de goede kant uit

Ik ben eens benieuwd naar de tijd van de Carrera GT op Zolder
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

het enige dat ik hoop dat is dat men in de rubriek "model van de week" ook een wat 'gewone' wagens bespreekt, in plaats van steeds die superbakken
                            ze hebben nu een aparte supercar-rubriek, wel dat kan volstaan, eens een golf break of een mazda 6 mag ook eens getest worden

Comment

Het word tijd dat dat er nog eens een fatsoenlijk autoprogramma komt op een van onze vlaamse zender!!!
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Het word tijd dat dat er nog eens een fatsoenlijk autoprogramma komt op een van onze vlaamse zender!!!
                                was er hier ooit niet eens een gast die een nieuw concept op poten ging zetten en hier op het forum leden kwam ronselen voor een dergelijk nieuw autoprogramma
                                hoe zou het nog zijn met...

Comment

Working...
                                X