Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto TV

Gisteren heb ik op onze regionale tv-zender RTV gezien dat alle regionale tv's samen een nieuw magazine gaan uitzenden, genaamd Auto TV.

Het zal een programma in de stijl van FLEET TV worden, maar met minder technische eigenschappen en minder gericht op de potentiële fleetrijders.

Auto TV zal gepresenteerd worden door Tanja Dexters samen met die man dat FLEET TV presenteert, maar zijn naam ontsnapt mij even.
    Je weet wel, die man dat altijd doet alsof hij met de dreamcar mag rijden, maar dan duikt plots Jeffrey Van Hooidonck op... (Ik weet niet hoe je zijn naam moet schrijven, maar jullie zullen wel snappen wie ik bedoel!)

Het nieuwe magazine zal dus gericht zijn op zowat iedereen, gaande van de autofreak tot iemand die een nieuwe wagen zoekt.

Op RTV gaat het elke weekdag om 17u uitgezonden worden, en tijdens het weekendmagazine zal dit programma ook aan bod komen.

Toch eens benieuwd wat hiervan gaat komen.

Als da stijf ventje weer meedoet, zal het inderdaad nie veel soeps zijn
    diene pipo kan alleen zen zinnekes klakkeloos aflezen vanop de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
      Als da stijf ventje weer meedoet, zal het inderdaad nie veel soeps zijn
      diene pipo kan alleen zen zinnekes klakkeloos aflezen vanop de camera
      idd. ik dacht ff: joepie auto's en tanja dexters, nee dus, diene zijn smoelwerk er nog bovenop... je gaat mij toch niet wijsmaken dat er niemand anders kon dienen voor die rol? zelfs chris wouters uit AWTV is nog beter...
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ja, als die presentator van Fleet TV erbij is, dan zal het weer niet veel soeps zijn. Hij kan gewoon niet presenteren. Een Nederlandstalig Topgear programma zullen we nooit krijgen...

Comment

voor de regio oost-vlaanderen is dat toch kanaal3 hé?? in hun programmalijst staat het er nochtans niet in
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

http://www.auto-tv.be/

Hier staat er alwat meer info over het programma. Ze zouden ook een BV zijn rijkunsten laten tonen op zolder in een Dacia Logan. Merk ik enige overeenkomst.
            Wel nog af te wachten of er nog een andere reden is om te kijken dan Tanja Dexters .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              Ja, als die presentator van Fleet TV erbij is, dan zal het weer niet veel soeps zijn. Hij kan gewoon niet presenteren. Een Nederlandstalig Topgear programma zullen we nooit krijgen...
              We zullen het nooit krijgen, maar ze zullen het alleszins proberen na te apen!
              Kijk maar even op de website... het is gans het TOP GEAR concept dat ze overnemen...
              Het zal zeker niet zo spectaculair gaan worden, de budgetten die TOP GEAR heeft zullen ze hier niet krijgen.
              Trouwens, hoeveel minuten is er per aflevering?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                We zullen het nooit krijgen, maar ze zullen het alleszins proberen na te apen!
                Kijk maar even op de website... het is gans het TOP GEAR concept dat ze overnemen...
                Het zal zeker niet zo spectaculair gaan worden, de budgetten die TOP GEAR heeft zullen ze hier niet krijgen.
                Trouwens, hoeveel minuten is er per aflevering?

http://www.auto-tv.be
                Dat was ook m'n eerste reactie toen ik de site zag en het concept las...
                Kvrees voor een flauw afkooksel van Top Gear, khoop dat het toch deftig is!
                Gisteren was het de eerste uitzending op AVS, helaas niet kunnen kijken. Maar denk dat het donderdag om 18h heruitzending is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                  Dat was ook m'n eerste reactie toen ik de site zag en het concept las...
                  Kvrees voor een flauw afkooksel van Top Gear, khoop dat het toch deftig is!
                  Gisteren was het de eerste uitzending op AVS, helaas niet kunnen kijken. Maar denk dat het donderdag om 18h heruitzending is.
                  Aha, goed om weten!!

Leuk initiatief al vrees ik dat het op een regionale zender mss wat verkeerd geplaatst is. Het publiek kijkt niet naar een regionale zender voor autonieuws. Natuurlijk zijn die bereikbaarder voor zo'n programma dan weer dan de grotere zenders.

Dit weekend es herhaling bekijken.

Comment

Zo... net ff gekeken naar ons nieuw Belgische autoprogramma.

Man man... De mannelijke Fleet-tv presentator doet het weer: stijf aflezen wat er op de autocue staat, monotone stem en non-verbale communicatie waar ik me niet mee kan vinden. En dan tenslotte ook nog 't imago van de meganerd zo geforceerd over willen brengen dat je je afvraagt of 't wel gespeeld is.

Tanja van haar kant doet het beter (maar wat wil dat zeggen).

Gelukkig is er de stem van T Van Landuyt, die de reportages grotendeels aangenaam om horen maakt. (hij leest 't weliswaar merkbaar af, maar 'k wil het programma nu niet vollédig in de grond duwen. Al bij al is 't een goed initiatief)

Ook beeldmateriaal vind ik alleszins al beter dan de andere autoprogramma'tjes in .be!

Voorts is het ook zoals in topgear: een studioke met een b.v. die dan iets moet 'doen'.

Eén uitzending duurt een kleine 20min en deze eerste is zeker de moeite om zien, alleen al omwille van de GIGantische blooper op t eind.
                    Last edited by ; 07/12/2005, 18:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                      Oh neen !
                      Weeral diezelfde presentator van Fleet-TV : Philippe Quatennens.
                      Alles in het belachelijke trekken en in de eerste plaats zichzelf.
                      Wanneer komt er eens een ernstig maar toch leuk Vlaams programma met wat zin voor kritiek en diepgang ?
                      Last edited by ; 08/12/2005, 14:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                        Oh neen !
                        Weeral diezelfde presentator van Fleet-TV : Philippe Quatennens.
                        Alles in het belachelijke trekken en in de eerste plaats zichzelf.
                        Waneer komt er eens een ernstig maar toch leuk Vlaams programma met wat zin voor kritiek en diepgang ?
                        Kan die vent ook niet uitstaan. Constant pogingen om een zekere vorm van "humor" in het programma te leggen en daardoor verknalt hij dus de gelofwaardigheid van het programma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          Kan die vent ook niet uitstaan. Constant pogingen om een zekere vorm van "humor" in het programma te leggen en daardoor verknalt hij dus de gelofwaardigheid van het programma
                          Ik ben allang blij dat die gast niet weer gekoppeld wordt aan An Ceurvels maar wel aan Tanja Dexters.

Auto's en Tanja Dexters, meer moet dat niet zijn.
                          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

op hun site (www.auto-tv.be) zie ik precies Tony Verhelle van DeAutodids in de studio zitten (fotoke)... Klopt da? Das dan tenminste al iemand die serieus iets van auto's afkent...

Wa Philippe Quatennens betreft... die jongen is enkel geschikt om langs de snelweg de wegenwerken en de wegversmallingen aan te kondigen, zwaaiend met een rood vlaggetje.
                            Last edited by mirax; 08/12/2005, 19:10.

Comment

heb vanminddag een kort stuktje gezien op m'n regionale tv (avs). moet zeggen dat het vrij goed meevoelt. Heb wel niet veel gezien (iets over renault clio (auto van het jaar) en een test van de Saab 9-7x en de Infinitie FX. Wel grappig dat hij met die Infinitie tegen een boom is gereden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                                heb vanminddag een kort stuktje gezien op m'n regionale tv (avs). moet zeggen dat het vrij goed meevoelt. Heb wel niet veel gezien (iets over renault clio (auto van het jaar) en een test van de Saab 9-7x en de Infinitie FX. Wel grappig dat hij met die Infinitie tegen een boom is gereden
                                Deze heb ik zien staan bij Callens in Oudenaarde. Wat een bak man !

Comment

Kheb maar 5min kunnen kijken vandaag, ze reden zo in de bossen waren blijkbaar tegen elkaar aan het racen ofzo. Het zag er wel leuk uit, maar het viel direct op dat ze een serieus groot voorbeeld aan topgear hebben genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    voor de regio oost-vlaanderen is dat toch kanaal3 hé?? in hun programmalijst staat het er nochtans niet in
                                    Is het niet AVS?
                                    Ik heb vandaag de test gezien tussen de Saab en de infinity. Persoonlijk vind ik het een jammere zaak dat die philippe weer presentator is.
                                    En ik vrees dat we zullen moeten blijven dromen van een topgear in het nederlands. AW-tv is wel goed, maar de vorige keer met de cayman S werd er toch niet veel over gezegd en geen echte test, dat vond ik wel jammer. Bij topgear zou die auto uitvoerig getest worden met een schitterende reportage. Maar AW-tv blijft wel het beste Belgische auto-televisieprogramma.

Edit: en dat philippe die infinity kapot reed is ook wel niet echt goed voor het programma vind ik, en ze brengen dat dan nog zo in beeld...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                                      Wel grappig dat hij met die Infinitie tegen een boom is gereden
                                      Ik heb enkel het laatste gezien, de test in het bos.

Man, man, man, rijdt die gast dan wel niet tegen een boom!

Dat komt ervan als je zo'n gasten een test laat doen...

Zouden ze in Auto-tv ook een soort Stig hebben?
                                      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                        Kheb maar 5min kunnen kijken vandaag, ze reden zo in de bossen waren blijkbaar tegen elkaar aan het racen ofzo. Het zag er wel leuk uit, maar het viel direct op dat ze een serieus groot voorbeeld aan topgear hebben genomen.
                                        Op het einde zag je nog dat hij tegen een boom was gereden met zn FX45. Gans de zijflank in een deuk

Comment

Working...
                                        X