Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das waar, maar toch ook niet in die mate zoals een X5, Cayenne, ML, etc.
M'n pa heeft ook nog serieus overwogen om zo een infiniti te laten overkomen toen de dollar zo goedkoop stond. Maar z'n voorliefde voor bmw heeft toch gewonnen!
Net gezien, wat een flauwe kopie zeg...
Ok, 't is iets beter dan FleetTV, maar het is nog steeds redelijk waardeloos.
En wat voor een oetlul is me die presentator zeg.
Das waar, maar toch ook niet in die mate zoals een X5, Cayenne, ML, etc.
M'n pa heeft ook nog serieus overwogen om zo een infiniti te laten overkomen toen de dollar zo goedkoop stond. Maar z'n voorliefde voor bmw heeft toch gewonnen!
Oei oei, komt dat wel goed als ik er stage moet doen :
Was daarjuist een beetje aan het zappen, ik kom Auto TV tegen, ik laat het even opstaan...Op een bepaald ogenblik filmt de camera die Philip Quattens (of hoe heet hij ?) vanuit een bepaalde hoek zodat je kon zien dat hij ergens op een scherm moet aan't kijken geweest zijn voor zijn tekst.
Was daarjuist een beetje aan het zappen, ik kom Auto TV tegen, ik laat het even opstaan...Op een bepaald ogenblik filmt de camera die Philip Quattens (of hoe heet hij ?) vanuit een bepaalde hoek zodat je kon zien dat hij ergens op een scherm moet aan't kijken geweest zijn voor zijn tekst.
of dat hij gewoon in de verkeerde camera zit te kijken, heeft hij soms ook voor
Kan die vent ook niet uitstaan. Constant pogingen om een zekere vorm van "humor" in het programma te leggen en daardoor verknalt hij dus de gelofwaardigheid van het programma
Klopt volledig maar toch een pluim voor een (arme) regionale zender dat ze zoiets op poten zetten.
In de Vliegende Vlaming testen we een bekende Vlaming op zijn of haar rijkwaliteiten. We laten hem een ronde afleggen op het Circuit van Zolder in een Dacia Logan en vragen hem naar hoe passioneel hij denkt auto's. Snelle televisie dus.
Ja, als die presentator van Fleet TV erbij is, dan zal het weer niet veel soeps zijn. Hij kan gewoon niet presenteren. Een Nederlandstalig Topgear programma zullen we nooit krijgen...
Als het zo ene is als Jeremy Clarkson, dan hoeft het ook niet voor mij zenneuh
Voor de rest geen probleem met diene Fleet- en Auto TV presentator
Comment